PVC vloer met ruimte tussen de planken aan kopskant.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenAms
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-05-2024
Goedemiddag,

Ik heb een vraag, we hebben besloten om een PVC vloer te laten leggen over een bestaande vloer(tegels)
De vloer is netjes geëgaliseerd maar de PVC is de avond voor het leggen binnen gelegd.

De PVC planken hebben voor ze binnen zijn gelegd buiten in een busje gelegen met een buitentemperatuur van tussen de 9 en 13 graden.

dus maandag avond om 17:00 uur binnen gelegd en dinsdag ochtend om 8:30 begonnen met leggen.
Waren ook klaar om 12:00 uur met een vloer van 45m2.

Nu is de vloer gelegd en week later komen we in de woning en zit er ruimte tussen de planken. Dit is op 3/4 van de vloer het geval..
De ruimte varieert tussen de dikte van een bankpas tot de dikte van 2 bankpassen.
Het bedrijf zegt dat dit normaal is en heeft dit opgevuld met pasta maar nu zie je duidelijk donkere naden tussen de planken wat niet echt mooi is en je laat het leggen omdat je ervan uitgaat dat het mooi in je woning komt te liggen.

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen of dit normaal is?

Daarnaast zou de vloer krasvast zijn en blijkt dit ook niet het geval. als je al iets verschuift komen er al snel krassen in de vloer...

Wat kan ik hiermee doen..

Alvast bedankt voor de reactie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:38
Natuurlijk is dit niet normaal, als je een berg pvc een nachtje in een huis legt dan is het nog lang niet allemaal op huistemperatuur. zijn topics zat over dit soort bedrijven. Het moet er weer uit en er opnieuw in.

Veroordeel niet, verwonder u slechts