Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Vraag
Beste antwoord (via mrfatmen op 14-01-2024 20:00)
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe scherp de muur is. Je kan cellenbeton op zich heel netjes bewerken, en je kan zelfs met een vijl scherpe randjes weghalen.
Anders kan je de kabels ook nog beschermen met iets van een kous of mantel.
Alle reacties
32mm buis nemen of 19mm pvc als de connectoren daar doorheen passsen
Rachels plaatsen op de muur die dezelfde dikte hebben als een kabelgoot en hierop de lattenwand monteren is ook een optie.
Hoef je ook niet te vrezen,muur wordt wel 2cm dikker
Hoef je ook niet te vrezen,muur wordt wel 2cm dikker
Bestaan er geen rechthoekige pvc-buizen? Zodat je maar een "normale" diepte hoeft te frezen, bijvoorbeeld 20mm, maar wel breed genoeg om een hdmi connector door te voeren?
Ja, bij de bouwmarkt als kabelgoot verkrijgbaar.marcop23 schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 16:45:
Bestaan er geen rechthoekige pvc-buizen? Zodat je maar een "normale" diepte hoeft te frezen, bijvoorbeeld 20mm, maar wel breed genoeg om een hdmi connector door te voeren?
Bijvoorbeeld https://www.attema.com/nl...k25p25-plattebuissysteem/
Wat als ik wel een sleuf maak maar er niks In doe van pvc of kabelgoot en gewoon het vilt van de lattenwand erover dan is het ook afgedekt. Tevens hoeft hij dan niet zo diep.
Of kan dat de kabels beschadigen?
Of kan dat de kabels beschadigen?
Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
Dat ligt er natuurlijk maar net aan hoe scherp de muur is. Je kan cellenbeton op zich heel netjes bewerken, en je kan zelfs met een vijl scherpe randjes weghalen.
Pagina: 1