Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (ik will binnenkort Cyberpunk en RDR2 kopen) en developen op windows 11 + dual boot/VM met linux.
Eventueel als ik meer tijd heb mij verdiepen in LLaMA, maar ik zou dit ook perfect in de cloud kunnen draaien ipv lokaal.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €1300, minder mag altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment de AOC 24P2C (1080p) als monitor. In de nabije toekomst zal ik deze waarschijnlijk upgraden naar een groter scherm met een hogere resolutie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, GPU, RAM, moederbord, SSD, case, voeding. Windows 11 koop ik apart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, liefst zo goedkoop mogelijk zonder in te boeten in kwaliteit van de onderdelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als case zou ik voor de Fractal Design North willen gaan. Verder heb ik geen eisen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit een pc zelf gebouwd, deze zou de eerste zijn. Feedback over mijn gekozen onderdelen en waar ik op moeten letten bij het zelf bouwen van deze pc zijn zeker welkom.
Voornamelijk gamen (ik will binnenkort Cyberpunk en RDR2 kopen) en developen op windows 11 + dual boot/VM met linux.
Eventueel als ik meer tijd heb mij verdiepen in LLaMA, maar ik zou dit ook perfect in de cloud kunnen draaien ipv lokaal.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €1300, minder mag altijd.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op dit moment de AOC 24P2C (1080p) als monitor. In de nabije toekomst zal ik deze waarschijnlijk upgraden naar een groter scherm met een hogere resolutie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
CPU, GPU, RAM, moederbord, SSD, case, voeding. Windows 11 koop ik apart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, liefst zo goedkoop mogelijk zonder in te boeten in kwaliteit van de onderdelen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als case zou ik voor de Fractal Design North willen gaan. Verder heb ik geen eisen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nog nooit een pc zelf gebouwd, deze zou de eerste zijn. Feedback over mijn gekozen onderdelen en waar ik op moeten letten bij het zelf bouwen van deze pc zijn zeker welkom.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 204,01 | € 204,01 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 198,- | € 198,- |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6700 XT Challenger D 12GB | € 369,- | € 369,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 134,90 | € 134,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 114,95 | € 114,95 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2023) | € 83,20 | € 83,20 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 122,90 | € 122,90 |
| Totaal | € 1.226,96 | |||