Polk Audio boxen : waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Topicstarter
Ik heb (denk ik) besloten welke boxen ik wil hebben, namelijk de POLK AUDIO RM6600. Nu kan ik ze alleen niet zo goed vinden. Ik weet dat Stassen ze verkoopt voor f2500,-. Maar zijn er nog andere sites/winkels die ze verkopen. Binnen of buitenland maakt niet uit, als ze maar wel naar nederland verschepen (daar zijn ze waarschijnlijk goedkoper zelfs). Mijn hoop was eigenlijk www.mediacheckpoint.de, maar die verkoopt ze helaas niet.

Iemand nog enig idee, waar ik deze speakers kan kopen?

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28509

check de site van polk eens
daar zullen ook wel distributeurs staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-07 17:36
Ik weet alleen dat Polk audio een jaar of wat geleden eigenaar was van Wharfdale, dus misschien dat het via Wharfdale dealers loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xipetotec
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-11-2021

xipetotec

Life exists in spite of me.

Je heb besloten welke je wilt hebben, maar heb je ze wel beluisterd?
Dat is namelijk vrij belangrijk...

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 16:54 schreef xipetotec het volgende:
Je heb besloten welke je wilt hebben, maar heb je ze wel beluisterd?
Dat is namelijk vrij belangrijk...
Daarom heb ik er 'denk ik' bij gezet. Ik heb aan de hand van ervaringen van anderen besloten welke ik ga kopen. Dan luister ik of ik hem mooi vind, en dan koop ik hem. (en als ik hem niet mooi vind dan koop ik hem niet).

Ik ben zelf niet zo'n audiofiel, daarom ga ik eerst kijken wat goed is, dan pas luisteren of ik het mooi vind. Als ik zelf moet luisteren dan hoor ik het verschil waarschijnlijk niet eens ;)

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-07 11:53
Als je het verschil niet hoort, waarom koop je dan zulke dure boxen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 07 september 2001 21:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
En daarnaast: wedden dat je extreme verschillen tussen speakers hoort. :o.

* JvS vroeg zich al af: je koopt ze dan toch waar je ze gehoord hebt? :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Topicstarter
Ik koop dure boxen, omdat ik toch graag kwaliteit in mijn huis wil hebben. Het is een behoorlijke investering, die lang mee moet gaan. Daarnaast zal er wel iets patserigs in me zitten, die stoer wil doen met zijn boxen. Als ik het niet hoor, wil dat nog niet zeggen dat bezoek het niet hoort.
Ik weet dat het een stomme macho reden is, maar ja. Ik ben ook maar een kerel.

En ik koop mijn boxen niet perse waar ik ze gehoord heb. Dat ligt aan de klantvriendelijkheid, service en prijs verhouding. Ik ben wel zo gierig dat als ik ergens heel goed ben geholpen, maar ik zie het ergens anders veel goedkoper, dan koop ik het ergens anders.

Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33861

Op vrijdag 07 september 2001 21:12 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Veel mensen horen wel verschil, maar weten niet waar ze op moeten letten en kopen datgene dat op dat mement het minst slecht klinkt. Verkopers weten meestal ook niet wat nou precies 'goed' is, en daarom wordt bose nog steeds verkocht.

Voor die mensen is het fijn dat bv Chesky test-cd's samensteld waarbij wordt uitgelegd waar je bij de verschillende muziekstukjes op moet letten, kleine dingetjes die je op een goede set wel hoort en op een slechte niet. bv ademhaling van de muziekant, een meetappende voet, kleppen van een saxofoon etc.
Maar ook dingen als plaatsing, diepte etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33861

Op zaterdag 08 september 2001 10:31 schreef ViNcE het volgende:
Ik koop dure boxen, omdat ik toch graag kwaliteit in mijn huis wil hebben. Het is een behoorlijke investering, die lang mee moet gaan. Daarnaast zal er wel iets patserigs in me zitten, die stoer wil doen met zijn boxen. Als ik het niet hoor, wil dat nog niet zeggen dat bezoek het niet hoort.
Ik weet dat het een stomme macho reden is, maar ja. Ik ben ook maar een kerel.
Ik mag ook graag showen hoor, maar bij mij gaat het wel degelijk om de klank.

Die jezelf niet tekort, onderdruk je mannelijkheid (he bah)
en koop datgene dat het best klinkt, niet datgene dat er het geilst uit ziet.

Om die reden is B&O ook pure poep, veel looks, weinig prestatie.
En ik koop mijn boxen niet perse waar ik ze gehoord heb. Dat ligt aan de klantvriendelijkheid, service en prijs verhouding. Ik ben wel zo gierig dat als ik ergens heel goed ben geholpen, maar ik zie het ergens anders veel goedkoper, dan koop ik het ergens anders.
Bedenk wel dat als er ooit iets met je speakers is je bij die goedkopere zaak waarschijnlijk veel meer moeilijkheden krijgt dan bij de klantvriendelijke zaak. :)
Pagina: 1