Weet je wat nou zo vervelend is, in dit en het eerste deel van dit samengevoegde topic? Ik geef jou een link naar een site met heel veel informatie en hulpbronnen over tinyhouses. En in plaats dat je daar je licht opsteekt voor de vragen die je hebt, bestempel je meteen een link die daar genoemd wordt als onbetrouwbaar en ga je verder met het uiten van je aannames en zorgen.CStam schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 23:08:
@Toke_gt ik vraag mij af of wiki het juridisch antwoord geeft op de vraag wat het verschil is tussen een tinywoning op wielen en een woonwagen.
Vraag het dan gewoon niet!
Als je ook maar 1 van de hulpbronnen had geraadpleegd, had je dit kunnen lezen:
:strip_exif()/f/image/55oIXqIZ1prbzAuvDsngay1T.jpg?f=fotoalbum_large)
Een woonwagenstandplaats is doorgaans veel groter (en aan toewijzing door de gemeente gebonden) dan een locatie voor tiny houses. Tiny houses zijn max 50m2, een woonwagen is doorgaans veel groter en inclusief terrein rond de woning, wat bij TH juist niet aan de woning is verbonden.
Maakt het wat uit voor jouw situatie? Nee. Jij wilt geen buren op dat perceel, dus bezwaar maken tegen de aanvraag volstaat. Hoor je vanzelf of dat bezwaar terecht is of niet. De gemeente bekijkt zelf wel of de aanvraag aan de wettelijke eisen voldoet.
Pagina: 1
/f/image/tSDTZ08zPNuDbmQrU7HHcOcQ.png?f=fotoalbum_large)