Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTwinter
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22-05 22:15
Goeiemorgen heren,

Onder het mom van Winter heeft weer wat: Sinds een dag heb ik gigantische input delay in Chrome Youtube op de PC. Hoveren over de playbar duurt het secondes voor hij omhoog komt. Pauzeren gigantische delay.
Onder Edge werkt alles prima.
Dingen als settings onder een video openen zelfde verhaal. Andere sites werkt alles prima.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Intel(R) Core(TM) i5-10600K CPU @ 4.10GHz
32,0 GB RAM
Chrome

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Herstart PC, cache legen, extensies uitschakelen, cookies verwijderen, schelden, etc

Iemand enig idee?

Beste antwoord (via LTwinter op 15-01-2024 18:14)

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:03

g0tanks

Moderator CSA
Zo te lezen is het een bug in Adblock en niet zozeer opzet van YouTube: nieuws: Bug in Adblock (Plus) lijkt oorzaak van vertragingen op onder meer Yo...

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 14:37
Ik merkte dit ook ineens vandaag. Zeker op een wat langzamere PC (wel 32GB ram en SSD) die ik meestal voor simpel werk gebruik, is het haast niet te doen zo traag. Enorme CPU load ook de hele tijd.

Toen kroop ik achter mijn gaming PC (7700X / 32GB ram / nvme / rtx 4090) - en eveneens stroperig. Als het eenmaal loopt dan loopt het maar zelfs het pauzeren klikken kost een seconde voordat het 'door komt'.

Toen even op twitter gaan zoeken .. en daar zie ik meer meldingen. Die zeggen: adblock uitzetten. En waarempel, dan is het ineens vlot allemaal. En dat terwijl ik Premium heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTwinter
ISaFeeliN schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 16:19:
Ik merkte dit ook ineens vandaag. Zeker op een wat langzamere PC (wel 32GB ram en SSD) die ik meestal voor simpel werk gebruik, is het haast niet te doen zo traag. Enorme CPU load ook de hele tijd.

Toen kroop ik achter mijn gaming PC (7700X / 32GB ram / nvme / rtx 4090) - en eveneens stroperig. Als het eenmaal loopt dan loopt het maar zelfs het pauzeren klikken kost een seconde voordat het 'door komt'.

Toen even op twitter gaan zoeken .. en daar zie ik meer meldingen. Die zeggen: adblock uitzetten. En waarempel, dan is het ineens vlot allemaal. En dat terwijl ik Premium heb!
Krijg nou wat. Adblock verwijderd om te testen (Had de extensie al een keer uitgezet, maar hielp niet). En meteen alles weer soepel. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 14:37
Oh als ik 'm uit zet is het al genoeg.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:03

g0tanks

Moderator CSA
Zo te lezen is het een bug in Adblock en niet zozeer opzet van YouTube: nieuws: Bug in Adblock (Plus) lijkt oorzaak van vertragingen op onder meer Yo...

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTwinter
Bedankt voor de follow-up. Op naar ublocker dan maar
Pagina: 1