Wijziging User Review - [1925972] [397751]

Pagina: 1
Acties:
  • 769 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascal1888
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-05 01:44
Het betreft de volgende review: https://tweakers.net/aanbod/rating/1244580/

Tweaker had me een product verkocht onder voorwaarde dat hij de factuur erbij zou doen. Puntje bij paaltje kon hij de factuur toch niet geven. Hij wilt het product niet terugnemen en ook geen korting geven. Daarom heb ik een inhoudelijke review over de gang van zaken geschreven. In DM zegt hij bijna letterlijk dat hij uit wrok ook een slechte review terug zal schrijven (‘wie de bal kaatst mag hem terugverwachten’).

Zijn review over mij bevat veel onwaarheden:
- hij geeft aan dat ik ‘boos zou zijn geworden’ over de verzend wijze. Dit is an sich al niet waar, ik geef in mijn review netjes aan dat dat prima was maar wel opmerkelijk. Verder geeft hij ook aan dat hij de verzendkosten had gedragen. Stukje semantiek, maar hij had een hoger tegenaanbod gedaan inclusief verzending.
- hij zegt dat ik eis het product terug te nemen. Dat is verre van waar (zie DM). Ik probeer er op alle manieren met hem uit te komen. Hij stelt zelf ook geen oplossing voor.
- hij zegt dat ik elke dag ‘hallo’ stuur, is gewoon niet waar. Zie ook DM. Omdat hij mij meermaals ghost stuur ik inderdaad een paar keer een berichtje, waarvan alleen de laatste keer ‘hallo’. Het is dan ook eerder wekelijks dan dagelijks…
- hij geeft aan dat als er problemen zijn, hij had gezegd hem te kunnen berichten. Dat is ook gewoon niet waar, zie DM
- hij geeft aan dat ik direct over ben gegaan tot het schrijven van een negatieve review. Dit is misschien nog wel het verste van de waarheid. Dit hele grapje heeft dik een maand geduurd en ik heb hem veel kansen gegeven om tot een oplossing te komen.

Link naar DM: https://gathering.tweaker...discussion/9282036/397751

Mocht er tijd zijn om hiernaar te kijken zou ik dit erg op prijs stellen. Dit soort dingen zijn erg frustrerend. In mijn review zitten (in tegenstelling tot die van hem) geen onwaarheden, dit is allemaal te bevestigen via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascal1888
@Microkid helaas komen we er niet samen uit, daarom doe ik beroep op spelregel 4. Na jouw tag is er nog even contact geweest, maar hier is niks uitgekomen. Ik hoop dat er tijd is voor een beoordeling en een bindende uitspraak.

De laatste DM van Luka naar mij duidt goed te tendens aan. Verder wil ik nogmaals benadrukken dat Luka zelf zegt dat zijn review puur uit wrok is na mijn slechte review over hem, en dat er dus super veel onwaarheden in staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luka_Love
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 04-04-2024
@pascal1888 jij loopt wel erg hard van stapel, we hebben 0 discussie gevoerd, tevens houd ik voet bij stuk en Pascal ook, en Pascal verklaart alleen maar waarheden gesproken te hebben waar ik het ook niet mee eens ben, dus vind het niet erg als een midden persoon eens een blik er op waagt, heb hier overigens ook geen tijd voor dat welles nietes spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luka_Love
@pascal1888 tevens is mijn review niet puur uit wrok, dat maak jij er van omdat ik inderdaad uit emotie heb gereageerd via dm toen jij mij direct een negatieve review schreef, toen ik de review las gingen bij mij inderdaad de nekharen omhoog staan omdat jij elk punt formuleert in jou voordeel… vervolgens heb ik een review geschreven waar ik nog steeds achter sta, ik ben nu alweer teveel tijd hier aan het spenderen en heb nog nooit zo iemand als jou mee gemaakt hier op tweakers, en altijd zeer positieve ervaringen gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pascal1888
@Luka_Love ik heb meermaals geprobeerd ‘discussie te voeren’. Jouw standpunt was al vrij snel: zo is het en hier heb je het mee te doen. Verder, jij geeft aan dat ik onwaarheden in mijn review heb geschreven. Ik ben benieuwd wat er dan onwaar zou zijn.

Ik heb absoluut niet ‘direct’ een negatieve review geplaatst. Dit was bijna een maand na dato. Deze heb ik geplaatst nadat zeer duidelijk werd dat er absoluut niks meer mogelijk was in ons contact, ondanks dat jij de afspraak niet was nagekomen: nadat jij me weer had geghost stuurde ik na een poos ‘Hallo?’ waarop jij reageerde met ‘Hoi’. Dan is het wat mij betreft duidelijk dat er geen beweging meer in zit en dat ik met de gebakken peren zit wat betreft onze afspraak.

Tevens heb ik hetzelfde, ook nog nooit een negatieve ervaring gehad op Tweakers tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luka_Love
Met alle respect jij bent zo vermoeiend, bij alles wat ik typ is het “kijk tweakers zie je wel” mijn god eigenlijk moet ik dit geeneens typen want het zal vast tegen mij gebruikt worden maar heb nog nooit iemand meegemaakt zoals jou, het is mij meer waard dit nogmaals eens te benadrukken dan dat jou review wordt weggehaald.

Geoetjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Ik heb e.e.a. gelezen. Er zijn imho 2 zaken van belang:
1) factuur: specifiek om gevraagd en zou geleverd worden
2) verzending: keurig huisadres doorgegeven, daarna betaald via tikkie

Als we dan naar de uitvoering kijken, zie ik:
1) factuur: niet meegeleverd, ook niet na herhaaldelijk aandringen
2) verzending: zonder overleg is het pakje naar een ophaalpunt gestuurd

Ik kan dus niet anders dan Pascal gelijk geven. Luka_Love heeft op 2 punten de afspraak niet eerbiedigd.

Als ik dan kijk naar de beoordeling door Pascal, dan is daar wel wat op aan te merken. Er wordt nu 3x 1 ster gegeven. Dit lijkt me wat cru en wellicht gebaseerd op emotie. De beschrijving was prima, dus zou 5 sterren horen te zijn. De communicatie was blijkbaar ook goed, dus ook geen 1 ster waard. De verzending... tja, het is snel en goed verstuurd, alleen niet naar het huisadres. Is dat dan echt 1 ster waard?

Ergo:
- ik ga de review van @Luka_Love verwijderen
- @pascal1888 wil jij je review aub aanpassen?

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pascal1888
@Microkid
Dank. Ik zie dat ik de sterren zelf niet kan aanpassen, alleen een aanvulling. Is dit voldoende? Anders denk ik dat jij de sterren voor me moet aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

pascal1888 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 17:03:
@Microkid
Dank. Ik zie dat ik de sterren zelf niet kan aanpassen, alleen een aanvulling. Is dit voldoende? Anders denk ik dat jij de sterren voor me moet aanpassen.
Je kan mij de nieuwe sterren en tekst even DM'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luka_Love
Hoi,

Ik zie helaas nog niks veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Is al aangepast.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.