Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpieters
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-08 08:05
Mijn vraag
... De vraag die ik aan SNS stelde... (nog geen antwoord)

"Inloggen via PC en Firefox lukt maar 1x bij aanmelden browser. Daarna, als je met een ander middel in Mijn SNS kijkt zie je de browser wel als inlogmiddel staan, maar simpel inloggen met de browser werkt NIET. Ook niet zonder VPN of Virusbescherming, of in een andere browser dan Firefox. Elke keer komt het browser-aanmeldscherm, nooit de browser- inlog met code.Ik vraag u dit te veranderen."

Waarom lukt inlogmiddel "PC Browser" niet voor Mijn SNS?
Zijn er meer die het NIET lukt om via de pc en een browser in te loggen MET BROWSERCODE?

Het lukt wel via een app op mobiel, of met de digipas-code-generator, die overigens buiten gebruik gaan.
Het is toch wel handig om overal met pc of laptop simpel in te kunnen loggen met een browsercode.

Relevante software en hardware die ik gebruik...
Windows 11 op PC met Firefox of Chrome, met of zonder VPN, of tablet met chrome browser, werken alle niet.
Met de android app gaat het op mobieltjes of tablet wel, maar ik prefereer gebruik op PC voor instellingen enz.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb...
Op oude smartphone, waar de nieuwe SNS app niet op werkt, probeer ik in te loggen met internet browser, en
daar werkt inloggen met browsercode wel. Op dat verouderde apparaat is de standaard SNS app niet meer te
vinden in de Google Play Store, maar nog wel de zakelijke SNS app. Als ik die gebruik, dan lukt dat niet, maar de QR reader daarvan kan ik wel gebruiken om via de PC en de browser in te loggen naar Mijn SNS.

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpieters
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12-08 08:05
Opgelost: Bleek aan browser veiligheids/privacy settings te liggen.

SNSbank medewerker wist het niet, Ik vond later zelf uit dat de te scherp ingestelde privacy settings van mijn browser(s) de oorzaak waren. Na de standaard settings weer ingesteld te hebben ging het goed.