iPhone case vanuit de UK bezorgd niet in NL, wel in DE en BE

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartHomer1993
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Goedenavond mensen,

(allereerst sorry voor de spelfout in de titel, dat moet natuurlijk bezorgt met een T zijn)

OT: Ik heb een vraagje. Ik heb een nieuwe telefoon en wil daar graag een heel specifiek hoesje bij (voor de nieuwsgierigen https://ryanlondon.com/pr...etal-magsafe-saddle-brown) want ik heb eerder een hoesje gehad van hun die ook schitterend was. Echter bezorgt deze in London, UK gebaseerde shop niet langer meer in Nederland, maar wel in bijvoorbeeld België of Duitsland. Het probleem is dat de UK nu natuurlijk ook geen EU meer is, dus vrij verkeer van goederen gaat niet op, maar de extra inklaringskosten heb ik er dan voor over.

De inklaringskosten zijn het probleem dus niet, maar wat wel problematisch is: hoe en waar laat ik het bezorgen en hoe voldoe ik dan die inklaringskosten? Ik zag een dienst als 'grenspostadres.nl' maar die accepteren geen pakketjes buiten de EU (UK is dus geen EU meer).

Heeft iemand ervaring met dit soort dingen? Of wordt het gewoon contact opnemen met de shop en vragen om een beetje goodwill?

[ Voor 4% gewijzigd door SmartHomer1993 op 12-01-2024 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:16
"Free worldwide shipping"
Ik zie geen probleem met verzending naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:25
Ze zeggen inderdaad worldwide shipping. En kies ik mijn adres in zegt hij wel

Shipping method
Shipping not available
Your order cannot be shipped to the selected address. Review your address to ensure it's correct and try again, or select a different address.

Maar ik kan wel gewoon met PayPal betalen.

Maar ik mis een beetje waarom je niet even contact met hun opneemt hoe of wat.

https://ryanlondon.com/pages/contact-us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:37

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Je hebt services waarbij je spullen naar een tussenpartij in Duitsland verzonden worden en zij dit vervolgens doorsturen naar jou in Nederland.

Bijvoorbeeld https://www.huifkarverzendservice.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb net ook geprobeerd een bestelling in te voeren met verschillende Nederlandse adressen, maar krijg dan een foutmelding. Het lijkt me echter dat het een foute instelling op de website is, niet dat er niet naar Nederland wordt verstuurd. Ik zou dus contact opnemen met de webshop (https://ryanlondon.com/pages/contact-us) en laten weten dat het erop lijkt dat door een foute instelling geen enkel Nederlands adres wordt geaccepteerd. Zij zullen je denk ik ook wel dankbaar zijn als je ze erop wijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartHomer1993
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Het punt is dat het erop lijkt dat ze enkel niet naar NL verzenden. Ik las een andere tweaker die ook al aangaf na contact met de klantenservice dat ze niet naar NL meer shippen om een of andere onbekende reden. Ik zal ze morgen wellicht toch eens bellen. Dus mijn vraag is hoe het dan nog anders op te lossen is.

[ Voor 17% gewijzigd door SmartHomer1993 op 14-01-2024 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:28
SmartHomer1993 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:56:
Het punt is dat het erop lijkt dat ze enkel niet naar NL verzenden. Ik las een andere tweaker die ook al aangaf na contact met de klantenservice dat ze niet naar NL meer shippen om een of andere onbekende reden. Ik zal ze morgen wellicht toch eens bellen. Dus mijn vraag is hoe het dan nog anders op te lossen is.
Op te lossen is het niet, als de winkelier zelf aangeeft niet te willen leveren.
Er zijn legio aan andere paden die je kan bewandelen, zoals iemand eerder aangaf zijn er ook doorsluisdiensten, waarbij je een 'adres' in een bepaald land krijgt, alles wat daarop binnenkomt wordt dan automatisch doorgestuurd.

Je kan ook naar één van de landen waar ze wel leveren verhuizen. :+

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:04
Kwam dit topic bij toeval tegen, maar verzenden helaas nog steeds niet naar NL.
Klantenservice is ook waardeloos, want die antwoorden nauwelijks en geven 0 uitleg of reden.
Dan doe je eigenlijk al af in mijn ogen, maar goed. Ze hebben mooie producten.
Iemand die al een oplossing heeft gevonden?

Want ik zou echt geen reden kunnen bedenken waarom nou uitgerekend niet naar NL versturen en wel naar ieder ander land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

SmartHomer1993 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 18:56:
Ik zal ze morgen wellicht toch eens bellen. Dus mijn vraag is hoe het dan nog anders op te lossen is.
Rijst dan natuurlijk de vraag... Heb je ze ooit gebeld c.q. antwoord gekregen? :?

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:36
Is het hoesje niet bij een shop verkrijgbaar in nl of die wel naar nl verstuurd? Kan zijn dat dit een contractuele afspraak is met de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
@ehtweak ik wel via de chat.
However, I regret to inform you that, due to a system error, we are currently unable to ship orders to the Netherlands.

I am sorry about that.
Ik maak zelf de overstap naar https://bullstrap.co/.

[ Voor 12% gewijzigd door Ronwiel op 02-12-2024 12:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04

Yucon

*broem*

debroei schreef op maandag 25 november 2024 @ 17:16:
Want ik zou echt geen reden kunnen bedenken waarom nou uitgerekend niet naar NL versturen en wel naar ieder ander land.
Of het waar is weet ik niet, maar ik heb wel eens vaker gehoord dat europees gezien nederlandse consumenten wat minder prettig voor een shop zijn. Ze zeuren net wat meer en zijn net wat kariger met positieve reviews.

Geen idee of dat ook echt zo is, maar het zou iets in die richting kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
Dan denk ik misschien te simpel, maar als je een goed product levert waar je achter staat moet dit toch geen enkele probleem zijn? (Kritische consument).
Maar de povere manier van communiceren zegt feitelijk al genoeg. Je voelt
Al aan dat wanneer er wat mis is je geen fatsoenlijke reactie gaat krijgen. Jammer wat op het oog mooie cases.

Zelf zag ik later dat ze ook via Etsy aanbieden, ik gelijk een case besteld en betaald.
Dag later een mail ,order gecanceld. Het is dus 100% geen storing maar een keuze!
Dit zonder enige uitleg, motivatie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:19

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Als je perse dit specifieke hoesje wil hebben dan zou ik 'm via eBay kopen. Ik zie zo (op moment van posten) dat er zowel een nieuwe als tweedehands aanbieding is vanuit de USA. Totaalprijs inclusief shipping en douane komt dan net boven de €90 uit voor een nieuw hoesje.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
DexterDee schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 13:18:
Als je perse dit specifieke hoesje wil hebben dan zou ik 'm via eBay kopen. Ik zie zo (op moment van posten) dat er zowel een nieuwe als tweedehands aanbieding is vanuit de USA. Totaalprijs inclusief shipping en douane komt dan net boven de €90 uit voor een nieuw hoesje.
Helaas alleen de pro versie, zie op eBay geen pro
Max versie staan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:19

DexterDee

I doubt, therefore I might be

debroei schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 20:43:
Helaas alleen de pro versie, zie op eBay geen pro
Max versie staan helaas.
Dit is de versie voor de iPhone 15 Pro Max. Dat was de telefoon van TS althans.
https://www.ebay.nl/itm/335711379621

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Pagina: 1