Thunderbird - Kolomvolgorde (standaard) aanpassen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuin in groen
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 19:10
Hoi Allemaal,

Sinds enkele maanden heeft Thunderbird een aangepaste volgorde van kolommen bij de weergave van e-mails.
Als ik een nieuwe map aanmaak dan wordt het: Onderwerp - Correspondenten - Datum
Ik heb altijd: Van - Ontvanger - Onderwerp - Datum.

Ik kan het goed zetten, maar moet dat nu iedere keer bij iedere nieuwe map doen. Weet iemand hoe ik het weer standaard bij een nieuwe map kan krijgen?

Beste antwoord (via Tuin in groen op 15-01-2024 10:48)

• patviev
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 06:40
Volgens mij kan dit door een map als voorbeeld te gebruiken en dat toe te passen op alle andere mappen. Zie deze link ervoor. Hopelijk is dat wat je bedoelt.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• patviev
Volgens mij kan dit door een map als voorbeeld te gebruiken en dat toe te passen op alle andere mappen. Zie deze link ervoor. Hopelijk is dat wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuin in groen
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 19:10
@patviev
Dank. Alle mappen zijn nu gelukkig weer normaal.

Helaas nog niet voor mappen die ik nieuw aanmaak, misschien vind ik dat nog. Maar met een simpele handeling alles goed zetten, daar ben ik al blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patviev
Goed om te horen! Voor nieuwe mappen zou ik het ook niet weten, maar gelukkig hoef ik die inmiddels ook niet vaak meer aan te maken. Mocht je een oplossing daarvoor vinden, dan hoor ik het ook graag :-)

• Lampje01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-02 18:39
Hallo allemaal,
Sinds ik over ben naar windows 11 heb ik thunderbird opnieuw moeten installeren
Ik mis nu in thunderbird de mogelijkheid om de weer te geven kolommen te selecteren.
Alle berichten staan nu met hun afzender met daaronder het onderwerp en helemaal rechts de datum
Op mijn laptop met windows 11 is deze mogelijk er wel (rechts op de labelbalk)
Hoe krijg ik mijn berichten weer in de kolommen: bijlage, van, onderwerp, datum.

Het zal wel heel simpel zijn maar ben al 4 uur aan het zoeken en proberen