Afstandsbediening TV lift.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacredRose
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-05 16:21
Goedenavond mede tweakers,

Ik ben opzoek naar een manier om een bestaande TV lift te kunnen bedienen zonder de afstandsbediening. Jammer genoeg was de afstandsbediening zoek bij de levering dus daar moet ik nog achteraan maar ik ben bang dat dat langer gaat duren dan waar ik zin in heb. Nu hoop ik ergens dat er een simpele manier is om de lift toch te kunnen bedienen.

Het lijkt erop dat er geen fysieke knoppen op zitten of deze is erg goed verstopt. Het kastje voor de afstandsbediening zit verbonden aan de motor met een vijf polige stekker en hierop staat het merk Galaxy met het model HJC8. Ik ga er vanuit dat het een RF afstandsbediening is omdat dit kastje in het voeteneinde van het bed verwerkt is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F8VrhG2dYxkBm2FGIwaGKhBbBmg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/no1wxv3oYR7y5xVEbFD39UD4.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ik vooral wil weten is of er een makkelijke manier is om een andere afstandsbediening te kunnen gebruiken met dit kastje of op een andere manier de bediening geregeld kan worden. Maar ik kan niets vinden met de informatie die er op staat.

Is er misschien een slimme Tweaker die hier iets vanaf weet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-05 17:47

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Heb je een afbeelding van de connector en/of naam van de lift-controller/motor?

Vaak zit er ook een input op voor handbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doreenriense
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 10-12-2024
Hoi,
Volgens mij hebben we hetzelfde bed gekocht 😎
Ik heb exact hetzelfde probleem, geleverd zonder afstandsbediening. Maar ik heb een showroom model gekocht, ik krijg die ab dus niet nageleverd. Kun jij mij vertellen wat het model / merk /type van de afstandsbediening is? Dan kan ik het ergens bestellen
Thx!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@doreenriense Ik zou even met de fabrikant (of de dealer/importeur) bellen/mailen. Hopelijk kunnen zij een passend modelnummer geven en misschien zelfs een dealer. Dat maakt je zoektocht weer wat makkelijker.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron