Wekkerradio die iPhone oplaadt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:13
Mijn vraag
Ik had deze wekkerradio: https://www.philips.nl/c-...lokradio-voor-ipod-iphone

Wat me eraan beviel:
  • Laadt mijn iPhone op terwijl ik slaap
  • Heeft een eigen radio, dus ik wordt niet iedere dag wakker met hetzelfde deuntje van mijn telefoon
  • De klok synchroniseert zich automatisch met die van de telefoon
Deze is onlangs kapot gegaan. Hij wekt nog wel, maar laadt niet meer en ook de kloksync werkt niet meer.

Ik zoek hier een vervanger voor. Liefst iets met draadloos laden, want mijn volgende telefoon heeft vast geen lightning meer. De vervanger moet liefst alle drie bovenstaande features hebben (kan kloksync uberhaiupt i.c.m. draadloos?).

Ik vind op het internet wel allemaal no-name producten, waarvan ik moeilijk kan beoordelen of ze goed en prettig in gebruik zijn. Dus ik zoek vooral eerstehands ervaringen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPhone 13 Pro

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google / coolblue / bol.com

Beste antwoord (via aap op 24-03-2024 23:18)

• devriesjande
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Google eens op TechniSat DigitRadio 52

Heeft een mogelijkheid om draadloos te laden.
Ik weet niet wat de bedoeling is van het synchroniseren. Deze wekkerradio synchroniseert met het DAB radio signaal.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• devriesjande
  • Nu online

Ik weet niet wat de bedoeling is van het synchroniseren. Deze wekkerradio synchroniseert met het DAB radio signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
devriesjande schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 16:04:

Ziet er goed uit. Heb jij er persoonlijke ervaring mee?

Als hij synchroniseert met DAB, dan is dat natuurlijk ook goed. Zolang ik maar niet twee keer per jaar met van die prutsknopjes de tijd opnieuw hoef in te stellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:15
Is Stand-by niet beschikbaar op de iPhone 13 Pro? In dat geval heb je alleen een dock nodig en daarnaast zal er vast een app zijn die je kan wekken met (online) radio.

Edit: Helaas, heb je je iPhone net een jaar te vroeg gekocht. :+
Met de schermoptie 'Altijd aan' (op de iPhone 14 Pro, iPhone 14 Pro Max, iPhone 15 Pro en iPhone 15 Pro Max) blijft de modus 'Stand-by' actief om handige informatie weer te geven.
Afbeeldingslocatie: https://www.iculture.nl/wp-content/uploads/2023/06/iOS-17-StandBy-met-MagSafe-dock.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door NotSoSteady op 12-01-2024 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devriesjande
  • Nu online
aap schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 17:03:
[...]

Ziet er goed uit. Heb jij er persoonlijke ervaring mee?

Als hij synchroniseert met DAB, dan is dat natuurlijk ook goed. Zolang ik maar niet twee keer per jaar met van die prutsknopjes de tijd opnieuw hoef in te stellen.
Ik heb er zelf één bij mijn bed staan. Mijn telefoon ondersteunt geen draadloos opladen maar er zit ook een usb aansluiting op die ik gebruik.
Wisseling van zomer en wintertijd gaat automatisch.
En wat ook belangrijk is, er komt een mooi geluid uit het ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
Ik heb uiteindelijk de TechniSat DigitRadio 52 gekocht die @devriesjande aanbeval.
Hij was niet heel goedkoop, maar doet precies wat ik zocht.

Een mooie eigenschap is dat de verlichting van de tijd automatisch aangepast wordt, zodat het niet 's nachts de hele kamer oplicht en overdag ook goed af te lezen is.
De bediening van het menu is niet zo gebruikersvriendelijk. En daar moet je ook doorheen als je alleen de wektijd wil aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 28-09 11:43
NotSoSteady schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 17:11:
Edit: Helaas, heb je je iPhone net een jaar te vroeg gekocht. :+
Doet het wel, maar je krijgt geen always on display.
(Overigens zou ik met die opzet dat niet erg vinden. Liever een by default zwart scherm in de slaapkamer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakert2020
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-08 22:20
PrimusIP schreef op maandag 25 maart 2024 @ 08:39:
[...]

Doet het wel, maar je krijgt geen always on display.
(Overigens zou ik met die opzet dat niet erg vinden. Liever een by default zwart scherm in de slaapkamer.)
Scherm gaat ook naar xx seconden uit, en pas weer aan met gedimd rood licht als je beweegt.
Pagina: 1