Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
ervaring is er natuurlijk nog niet .wat dat downloaden betreft. Dan kom je Noooooooit aan de 2 gig in de maand. Als je elke dag met isdn 2 uur achter elkaar download op volle snelheid haal je net die 2 gig, haal je dus makkelijkOp vrijdag 07 september 2001 16:23 schreef StratoFarmer het volgende:
Ik heb via de tweakers newspagina en een andere thread hier op GOT begrepen dat er een (gelimiteerde) flatfee service is gestart.
Graag zou ik willen weten wat hier de ervaringen mee zijn.
(zullen er nu nog niet zijn, maar al wel snel)
En, weet iemand hoeveel data je genereerd per maand door de volgende zaken: +/- 5 uur (familie) per dag, surfen + email en downloaden van drivers ????
Alvast bedankt.
Dat kan niet hoor, IK zit er al 5 uur per dag op, dus jij mot in de wachtrij plaatsnemen.
Dat wordt nog leuk, iedereen wil de hele avond internetten, waarom denk ik dat dat weer Superweb taferelen gaat opleveren??
En je hebt ook al geen voordeel van ISDN, want die nummers zijn gescheiden, heerlijk, dat wordt weer uuuuren inbellen
Hoezo geen voordeel van ISDN ??Op vrijdag 07 september 2001 16:30 schreef Ceejay het volgende:
5 uur per dag?
Dat kan niet hoor, IK zit er al 5 uur per dag op, dus jij mot in de wachtrij plaatsnemen.
Dat wordt nog leuk, iedereen wil de hele avond internetten, waarom denk ik dat dat weer Superweb taferelen gaat opleveren??
En je hebt ook al geen voordeel van ISDN, want die nummers zijn gescheiden, heerlijk, dat wordt weer uuuuren inbellen
ISDN belt stukken sneller in dan analoog hoor...
zeker als je met 2 lijnen inbelt...
Eat my shorts !
Verwijderd
Kun je dit nog 1 keer uitleggen ? >joost snapt geen fuck van de zin...<Op vrijdag 07 september 2001 18:48 schreef Sourcerer het volgende:
2 lijnen kan dus nietmaarru..isdn belt veel sneller in dus uren lijkt me zwaar overdreven
Je kunt bij Wanadoo Hometime niet 2 keer op hetzelfde account ingelogd zijn.Op vrijdag 07 september 2001 20:09 schreef superjoost het volgende:
[..]
Kun je dit nog 1 keer uitleggen ? >joost snapt geen fuck van de zin...<
Met ISDN kan je onbeperkt keer inbellen per minuut, bij analoog was dit geloof ik 1 keer per minuut.
Verwijderd
Wie o wie, kan mij uit deze mooie droom helpen?
ik ook hoor, zal wel snel gedaan zijnOp vrijdag 07 september 2001 21:18 schreef Mr_Chapel het volgende:
Echt raar, ik kan nu al inloggen, terwijl ik het contractjes van wanadoo nog niet ondertekend heb.
Wie o wie, kan mij uit deze mooie droom helpen?
Verwijderd
alleen even afwachten of ie na de 2 uur verbroken word
Wat kunnen mensen toch slecht lezen zeg. Die 2 gig is het dataverkeer voor je 10 mb homepage en heeft niets te maken met je internetverbinding.Op vrijdag 07 september 2001 16:23 schreef StratoFarmer het volgende:
Ik heb via de tweakers newspagina en een andere
thread hier op GOT begrepen dat er een flatfee service is gestart. (met limieten)
Graag zou ik willen weten wat hier de ervaringen mee zijn.
(zullen er nu nog niet zijn, maar al wel snel)
En, weet iemand hoeveel data je genereert per maand door de volgende zaken: +/- 5 uur (familie) per dag, surfen + email en downloaden van drivers over ISDN (8kb/s max.) ????
Zou ik over de 2GB komen?
Alvast bedankt.
Verwijderd
Verwijderd
lees jij de algemene voorwaarden maar eensOp vrijdag 07 september 2001 21:45 schreef djmartyn het volgende:
[..]
Wat kunnen mensen toch slecht lezen zeg. Die 2 gig is het dataverkeer voor je 10 mb homepage en heeft niets te maken met je internetverbinding.
Verwijderd
ja? die van mij werrukt nog nieOp vrijdag 07 september 2001 22:48 schreef steekwond het volgende:
ik kan nu ook inbellen op wanadoo hometime!? akn ik dat nu gratis doen of betaal ik nu tikken??!
als ik in probeer te logguh krijg ik Invalid username or password
Even wat duidelijker:Op vrijdag 07 september 2001 22:59 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
blaat
Op die eerste pagina staat idd homepage -> ik denk dat ze hometime bedoelen...maar goed.
Bij de Voorwaarden staat dat de datalimiet 2GB is. (Fair use policy).
Dus: goed lezen is een vak, vooral als er fouten in de text staan
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
ik had geen zin om te typen maar dat bedoelde ikOp vrijdag 07 september 2001 23:11 schreef StratoFarmer het volgende:
[..]
Even wat duidelijker:
Op die eerste pagina staat idd homepage -> ik denk dat ze hometime bedoelen...maar goed.
Bij de Voorwaarden staat dat de datalimiet 2GB is. (Fair use policy).
Dus: goed lezen is een vak, vooral als er fouten in de text staan
Juist en dat gaat iedereen dus doen op die ISDN-only lijnen van Hometime. ISDN-ers hebben dus geen voordeel boven ana's want die zitten ieders op eigen lijnen. Snap je?Op vrijdag 07 september 2001 18:43 schreef dieFX het volgende:
[..]
Hoezo geen voordeel van ISDN ??
ISDN belt stukken sneller in dan analoog hoor...
zeker als je met 2 lijnen inbelt...
Maja, we zullen wel zien...
Zoals ik al zei: niks over fair use
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Op zaterdag 08 september 2001 00:16 schreef DeathKnight het volgende:
[topic=221787/1/100]
Zoals ik al zei: niks over fair use
Werkt het nu goed/snel ?
Als het de heletijd ingesprek is, kan je wel met twee lijnen tegelijk inbellen, zodat je dubbel zoveel Dail's per seconde maakt...Op vrijdag 07 september 2001 18:48 schreef Sourcerer het volgende:
2 lijnen kan dus nietmaarru..isdn belt veel sneller in dus uren lijkt me zwaar overdreven
Dat gebruikte ik in het superweb tijdperk
helpt wel...
Eat my shorts !
Help mij even plz.
De aanmeld procedure knalde eruit op ongeveer de laatste pagina
Kan iemand die hier plaatsen of naar mij mailen.
Hartelijk dank
Ik zocht op het woord fair useOp zaterdag 08 september 2001 10:18 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan hoef je niet gelijk je posts op de klikken met een oondordacht bericht waar niemand mee geholpen is.
Chill man
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
ik had gister nog een mail gestuurd en kreeg dit vandaag binnen:
"Op dit moment kan iedereen nog inloggen. Dit zal echter spoedig veranderen."
komt door al die idioten die de helpdesk gaan bellen ' internet ik wel echt gratis bla bla'Op maandag 10 september 2001 19:20 schreef steekwond het volgende:
godverde kutzooi!dat je in het weekend online kon was een foutje van wanadoo! ze hebben nu alles afgesloten en kan pas hometimen als je je handtekening hebt gezet
ik had gister nog een mail gestuurd en kreeg dit vandaag binnen:
"Op dit moment kan iedereen nog inloggen. Dit zal echter spoedig veranderen."
pfffffff zolang ik nog meer posts heb dan jij is er niks aan de hand......Op maandag 10 september 2001 14:08 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Ik zocht op het woord fair use
Dan hoef je niet gelijk je posts op de klikken met een oondordacht bericht waar niemand mee geholpen is.
Chill man
Dat is dus Ome Joop!Weetje wat pas LOL is?
Bel net die helpdesk van ze en wat denk je PANIEK!
Was helemaal niet de bedoeling dat je meteen na online aanmelding gratis kon internetten!
Ging er meteen melding van maken, maar nummer blijft gratis volgens hem, binnen de gegeven uren...
Heb hem even de gevaren uitgelegd en toen waren we verassend snel uitgepraat!
T zou je familie maar zijnOp maandag 10 september 2001 20:16 schreef Hans van Eijsden het volgende:
Hebben we te danken aan een zeer fijne user van een ander forum, zie http://forum.nielsonline.com/topic/20628:
[..]
Dat is dus Ome Joop!Bedankt...
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Hoe bedoel je attitude?Op maandag 10 september 2001 19:30 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
pfffffff zolang ik nog meer posts heb dan jij is er niks aan de hand......