Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk kantoortoepassingen (Office/Teams/etc), af en toe wat grafisch werk (PS) en een game of twee (Asphalt 9)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget: €1000 - €1200. Misschien wat veel aangezien ik al wat onderdelen heb, maar het mag een tijdje meegaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zeker nodig:
Ik heb een Scythe 2 CPU cooler. Misschien eens aan vervanging toe?
Wifi is niet nodig. Is een bekabeld systeem.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ik heb altijd zelf mijn PCs gebouwd, maar het is ondertussen al een hele tijd geleden en ik ben niet meer zo op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ik wil een vlot systeem die een tijdje goed zal blijven en die W11 kan draaien. Mijn huidige kan dat nl. niet. Ik had graag wat feedback mbt. mijn huidige keuzes.
Alvast bedankt!
Hoofdzakelijk kantoortoepassingen (Office/Teams/etc), af en toe wat grafisch werk (PS) en een game of twee (Asphalt 9)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget: €1000 - €1200. Misschien wat veel aangezien ik al wat onderdelen heb, maar het mag een tijdje meegaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Videokaart: ASUS Geforce GTX 1060 6GB
- Case: Fractal design Define R3
- Monitor: ASUS ProArt Display PA278QV + oude Dell Ultrasharp 27"
- Antec TruePower 650W
Zeker nodig:
- Nieuwe, grotere schijf voor OS
- Nieuwe, snellere schijven voor data
- Moederbord
- CPU
- Geheugen
Ik heb een Scythe 2 CPU cooler. Misschien eens aan vervanging toe?
Wifi is niet nodig. Is een bekabeld systeem.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Ik heb altijd zelf mijn PCs gebouwd, maar het is ondertussen al een hele tijd geleden en ik ben niet meer zo op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ik wil een vlot systeem die een tijdje goed zal blijven en die W11 kan draaien. Mijn huidige kan dat nl. niet. Ik had graag wat feedback mbt. mijn huidige keuzes.
Alvast bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Tray | € 369,53 | € 369,53 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 AORUS ELITE AX (rev 1.0) | € 233,82 | € 233,82 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK64GX5M2B5600C40 | € 176,90 | € 176,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 82,50 | € 82,50 |
1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 164,90 | € 164,90 |
Totaal | € 1.112,27 |