[forum] Dark mode: headers posts TS onleesbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:32

Dido

heforshe

Topicstarter
Het is heel handig dat posts van de topicstarter een opvallende header hebben, maar in dark mode valt de informatie in de header dusdanig slecht te lezen dat ie leeg zou kunnen zijn.

Ik gebruik Chrome op een 1440p scherm.

Zie dit screenshot van een post van een reageerder, gevolgd door de header van een antwoord van de TS:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zrYSFqcYm9LpohCAvZoyj5ux2AA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/f1nXhFHFOFtsvRtJtZ8oKxFA.jpg?f=user_large

Niet alleen is de timestamp onleesbaar, de links aan de rechterkant zijn eigenlijk alleen maar te vinden dankzij de donkere bullets die er tussen staan.

Wellicht zouden er iets beter contratserende kleuren te bedenken zijn waardoor de grijze balk wel leesbare informatie bevat?

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Edit: OOOOOOH, wacht.... Je bedoelt die witte balk? :X |:( 8)7 Is dat geen custom CSS dingetje?

[ Voor 165% gewijzigd door RobIII op 12-01-2024 14:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Topicstarter
Ja, die witte balk die boven reacties van de TS staat :D

Met die rode tekst en de grijze tekst op de donkere achtergrond heb ik geen problemen, hoewel dat rood inderdaad wat minder leesbaar is. Vergeleken met wat er in die witte balk staat is de rode tekst echter haarscherp :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:41
Als ik dit zo lees, en ik heb het ook niet op de witte manier, klinkt dit als custom css waar een foutje in geslopen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido

Dido

heforshe

Topicstarter
Aaaaaarggh |:( |:( |:(

Ik heb klaarblijkelijk ooit 1 keer in een vlaag van verstandsverbijstering een custom .css aangezet om iets te fixen met een vermangelde sidebar.

Maar dat had ik natuurlijk niet onthouden, ik was ervan overtuigd dat ik helemaal niets deed met dat soort Break-Your-Own front-end shizzle.

Custom .css uitgezet en ik heb geen witte balk meer.

Sorry voor dit klaarblijkelijk onnodige topic :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:53

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Kortom PBKAC. Slotje dan maar :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.