Alleen bellen met Apple Watch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur75
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-09 20:30
Ik heb sinds kort een Apple Watch Ultra met 4g. Hierbij een eSIM met onbeperkt bellen en data. Nu is mijn vraag: zou ik op een bepaalde manier kunnen forceren dat mijn watch alleen maar gebruikt wordt voor bellen? Op dit moment krijg ik dat zelfs niet voor elkaar met vliegtuigmodus op de telefoon. Hij moet helemaal uit of niet in de buurt zijn (wat natuurlijk geen optie is voor dagelijks gebruik). Als ik de telefoon uit heb belt hij keurig met de watch. Ben al op zoek geweest maar vind alleen maar uitleg over bellen met de watch. Waarom? Nou op mijn telefoon heb ik maar 120 minuten bellen. Zit momenteel even veel thuis dus onbeperkt bellen zou makkelijk zijn.
Iemand een idee?

[ Voor 10% gewijzigd door Tuur75 op 12-01-2024 13:19 ]

Beste antwoord (via Tuur75 op 13-01-2024 00:32)

• Haga
  • Registratie: Januari 2017
  • Niet online
Tuur75 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:17:
Ik heb sinds kort een Apple Watch Ultra met 4g. Hierbij een eSIM met onbeperkt bellen en data. Nu is mijn vraag: zou ik op een bepaalde manier kunnen forceren dat mijn watch alleen maar gebruikt wordt voor bellen? Op dit moment krijg ik dat zelfs niet voor elkaar met vliegtuigmodus op de telefoon. Hij moet helemaal uit of niet in de buurt zijn (wat natuurlijk geen optie is voor dagelijks gebruik). Als ik de telefoon uit heb belt hij keurig met de watch. Ben al op zoek geweest maar vind alleen maar uitleg over bellen met de watch. Waarom? Nou op mijn telefoon heb ik maar 120 minuten bellen. Zit momenteel even veel thuis dus onbeperkt bellen zou makkelijk zijn.
Iemand een idee?
Je gebruikt de verkeerde toggle. Je moet niet de vliegtuigstand gebruiken. Je moet in de instellingen van je IPhone de wifi én de Bluetooth uitzetten

Zo dus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/474eRpCfLR22tXbLB38XuUPrjVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jLBGuoAp2AnSQ6fvQTJDNWrs.jpg?f=fotoalbum_large

Dan krijg je op je Watch vanzelf (duurt eventjes) dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ccQIppLm60OU7LG39_C_fnB4oFQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/33a2OwGQ11HpOEExaPZMDaMj.png?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Iemand een idee?
Je gebruikt de verkeerde toggle. Je moet niet de vliegtuigstand gebruiken. Je moet in de instellingen van je IPhone de wifi én de Bluetooth uitzetten

Zo dus:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/474eRpCfLR22tXbLB38XuUPrjVk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jLBGuoAp2AnSQ6fvQTJDNWrs.jpg?f=fotoalbum_large

Dan krijg je op je Watch vanzelf (duurt eventjes) dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ccQIppLm60OU7LG39_C_fnB4oFQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/33a2OwGQ11HpOEExaPZMDaMj.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Iemand een idee?
Kun je die eSIM niet gewoon instellen op je iPhone dan?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Falcon schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:55:
[...]

Nee dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haga
  • Niet online
Je leest de verkeerde support. Je moet support lezen over de E-Sim van een Apple Watch. En dan wordt je duidelijke dat die twee niet uitwisselbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur75
Falcon schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:55:
[...]

Nee dat kan niet, is bij Odido ook gekoppeld aan mijn Watch. Maar zou dat ook niet willen want dan kan ik mijn watch ook niet meer los gebruiken, waar ik oorspronkelijk 4g voor heb.

[ Voor 33% gewijzigd door Tuur75 op 13-01-2024 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuur75
Haga schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 13:51:
[...]

Ik had dit al wel gedaan in het quickmenu, maakt dat nog uit? Ga het morgen proberen, thanks. Das in ieder geval makkelijker dan de telefoon helemaal uit.

Edit: toch nog even geprobeerd. Maar ik moet dus ook op de watch nog wifi uitzetten anders gebruikt hij alsnog Odido van de iPhone. Hoe geen idee maar goed het werkt dus wel met wat gedoe. Jammer dat het niet makkelijker kan, dat je gewoon kan kiezen ofzo.

[ Voor 23% gewijzigd door Tuur75 op 13-01-2024 00:42 ]

Pagina: 1