Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dft2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:57
Gisteren een Smarttag2 gekocht en deze in de auto gelegd om deze in de wijk terug te kunnen vinden. Ik had de verwachting dat als ik de auto parkeer en weg loop (met mijn telefoon) de laatst bekende locatie van de tag bewaard blijft. Echter wordt nu de locatie van mijn telefoon aangegeven ipv de locatie van de auto elders in de wijk. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dft2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:57
bedenk me nu dat dit waarschijnlijk betekend dat de tag nog binnen bereik is van de bluetooth, dat zou (net nog) kunnen. De laatst bekende positie van de tag zal dan de plek zijn waar de bluetooth connectie met de telefoon is verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
dft2 schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:08:
bedenk me nu dat dit waarschijnlijk betekend dat de tag nog binnen bereik is van de bluetooth, dat zou (net nog) kunnen. De laatst bekende positie van de tag zal dan de plek zijn waar de bluetooth connectie met de telefoon is verloren?
Ja., dat zal het zijn. De laatst bekende positie is die van je telefoon, of de locatie van een andere Samsung telefoon met de benodigde software en hardware actief die als laatste in de buurt van je SmartTag2 is geweest. Je kunt met de kompas functie de precieze locatie vinden (mits je een telefoon met UWB hebt).