Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc ga ik vooral gebruiken om middelgrote projecten in revit uit te werken en via D5 Render fotorealistische beelden maken van deze projecten. Verder zijn er de gewone zakelijke taken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag wil ik rond de €1500 euro blijven. Dit is zonder verzend- of assemblagekosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een echte merkvoorkeur heb ik niet. De ProArt reeks van Asus vind ik persoonlijk mooi. Maar daar hang ik zeker niet aan vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb niet echt specifieke eisen, maar mijn oog wil ook wat.
Ga je overklokken?
Op dit ogenblik niet aan de orde.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al redelijk wat opgezocht, maar ben een leek op vlak van samenstellen. Zo zie ik op vlak van ssd's door het bos de bomen niet meer. Indien jullie betere combo's weten of compatibiliteitsproblemen zien, laat het mij gerust weten.
Hatelijk dank!
Deze pc ga ik vooral gebruiken om middelgrote projecten in revit uit te werken en via D5 Render fotorealistische beelden maken van deze projecten. Verder zijn er de gewone zakelijke taken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag wil ik rond de €1500 euro blijven. Dit is zonder verzend- of assemblagekosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
neen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een echte merkvoorkeur heb ik niet. De ProArt reeks van Asus vind ik persoonlijk mooi. Maar daar hang ik zeker niet aan vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb niet echt specifieke eisen, maar mijn oog wil ook wat.
Ga je overklokken?
Op dit ogenblik niet aan de orde.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb al redelijk wat opgezocht, maar ben een leek op vlak van samenstellen. Zo zie ik op vlak van ssd's door het bos de bomen niet meer. Indien jullie betere combo's weten of compatibiliteitsproblemen zien, laat het mij gerust weten.
Hatelijk dank!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i5-14600K Boxed | € 333,33 | € 333,33 |
1 | Moederborden | ASUS ProArt B760-Creator | € 177,- | € 177,- |
1 | Videokaarten | ASUS ProArt GeForce RTX 4060 Ti OC edition 16GB GDDR6 | € 506,- | € 506,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Waterkoeling | DeepCool LE720 Zwart | € 89,82 | € 89,82 |
1 | Ventilators | Fractal Design Aspect 12 RGB PWM 3-pack Zwart, 120mm | € 40,90 | € 40,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK64GX5M2B5600C40 | € 176,90 | € 176,90 |
1 | Voedingen | Gigabyte GP-UD750GM | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Solid state drives | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 122,90 | € 122,90 |
Totaal | € 1.651,65 |