Shopify opsommingstekens weergeven van product

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornk
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 15-01 18:41
Als ik bij producten in shopify de opsommingstekens aanzet dan zie ik deze niet bij het product op de website. Hoe kan ik dit oplossen.

Afbeelding product bewerken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3qrNkXhRZCrLzPdt_tiHFNQcD8w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UaSEhpVu94ousP99T4AlxlRl.png?f=user_large

Afbeelding webshop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6VQ0noxRIawlZPzvde3AZCplcRo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lJNghh2BMI99dlQwOmiwBWeD.png?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je zien wat de HTML is die Shopify maakt? (heb je een code editor daar?). En/of kun je op de live pagina zien of je daadwerkelijk een lijst hebt (dus iets van <ul><li></li></ul> waar je items instaan)?

Het kan zijn dat die die list niet maakt, het kan ook zijn dat je een CSS hebt die het simpelweg niet laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornk
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 15-01 18:41
Hier een stukje code van 3 regels:

<li><strong>Veelzijdige Reiniging:</strong> Verwijdert moeiteloos huisdierhaar van diverse oppervlakken.</li>
<li><strong>Handig en Draagbaar:</strong> Ontworpen met draagbaarheid in gedachten, ideaal voor onderweg.</li>
<li><strong>Effectieve Reiniging:</strong> Biedt een krachtige oplossing voor het verwijderen van huisdierhaar.</li>

is dit zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dat is zo goed; maar dan heb je dus geheid een stukje CSS waarin iets als list-style-type: none staat dat van toepassing is op je list.

Maar even iets anders: die vragen die er staan wanneer je een nieuw topic opent staan er niet voor niets:
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
:)

Dus graag zou ik zien dat je je topicstart even aanvult met die informatie. Neem ook meteen even onze Quickstart door. :)

[ Voor 66% gewijzigd door RobIII op 12-01-2024 08:17 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij