"Parent account' ETH tokens Ledger Live

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-05 05:48
Beste mensen,

Een tijd geleden heb ik een kleine hoeveelheid Optimism en Arbitrum vanuit een exchange naar mijn Ledger verplaatst. Deze zijn destijds netjes bijgeschreven.
Nu wil ik van beide tokens weer wat verplaatsten naar de exchange om dit te verkopen. Ik loop er nu echter tegenaan dat ik bij het verzenden de foutmelding krijg dat ik niet genoeg ETH op het betreffende account heb staan, waardoor de fees niet betaald kunnen worden. Ik heb echter wel wat ETH op dit account staan, maar het lijkt net of het ETH account niet gekoppeld is aan zowel het account van OP als ARB, terwijl ze dus beiden wel gewoon in mijn Ledger Live staan en gebruik maken van hetzelfde adres als mijn ETH wallet.

Volgens de support van Ledger moet ik zorgen dat er ETH op het account gestort wordt. Dit is alleen hetzelfde adres als mijn ETH account, waardoor de verstuurde coins telkens op het ETH account komen. Heeft iemand een idee wat ik fout doe en hoe ik dit kan verhelpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Ik denk inmiddels een stapje verder te zijn. Volgens Ledger support zou ik dus ETH moeten toevoegen aan de betreffende accounts. Zou dan de oplossing kunnen zijn om met bijvoorbeeld Metamask een ‘bridge’ te maken met OP / ARB?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Cpt.Iglo schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 23:14:
Ik denk inmiddels een stapje verder te zijn. Volgens Ledger support zou ik dus ETH moeten toevoegen aan de betreffende accounts. Zou dan de oplossing kunnen zijn om met bijvoorbeeld Metamask een ‘bridge’ te maken met OP / ARB?
het is allemaal 1 account/adres, maar op verschillende chains. Als je ARB en OP op respectievelijk de Arbitrum en Optimism chain staan, heb je daar ook ETH nodig om de transacties mee te betalen. En dan moet je dus wat ETH naar optimism en arbitrum bridgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markisoke
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:11
Inderdaad wat Glenn Hoddle zegt, je moet eerst ETH op die betreffende chains krijgen. Probleem waar je tegenaan loopt is dat het bridgen vanaf het Ethereum netwerk een vrij prijzige bedoeling is gezien de transactiekosten op het netwerk. Dan kan je nog met een exchange werken om daarvandaan ETH op de betreffende chain te krijgen, maar ook hier, redelijk hoge fees als ik bij bijvoorbeeld Kraken kijk.

Ik heb op beide chains genoeg ETH om te zorgen dat je die transactie die je wilt maken kan maken, stuur me even een PB als je hiervan gebruik van wilt maken, scheelt jou weer een hoop kosten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
Bedankt beiden voor jullie reacties. Ik ga weer een hoop leren. :)
@markisoke Heel erg bedankt voor het aanbod! Ik heb je een PB gestuurd.