Winamp Crossfading

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09 20:32
Ooit als ik in winamp "Allow multiple instances." aan klikte en in winampA m'n geluid zachter zette dan bleef het in winampB wel gewoon hard staan. Als ik nu in winampA m'n geluid zachter zet gaat het in winampB in een keer ook zachter. Als ik dan op het volume metertje van winampB klik staat alles in een keer weer hard. :? Ik wil dus kunnen crossfaden maar dat wil niet want als ik in de ene winamp hard/zacht zet gaat het geluid van m'n andere winamp ook mee. ;( Hoe kan ik dit oplossen??? Ik heb winamp al opnieuw geinstald en ik heb de drivers van m'n soundkaartje ook al opnieuw geinstald..... Ik draai onder Win2k trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kEUS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04-2021

kEUS

eeeeeeeehhhhh 'mmmke

d'r zijn crossfade plugins voor winamp.

een schoner internet begint bij jezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik gewoon BPM studio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raas
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-03 11:29

raas

kies je keuze

er zit een crossfade functie standaard in de nwste winamp alpha versie

An eternity is very, very long, especially towards the end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
Ik heb een paar crossfade plugins. Maar dat werkt ook voor geen ene meter want als ik die winampA naar beneden laat draaien gaat winampB net zo hard mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raas
  • Laatst online: 30-03 11:29

raas

kies je keuze

Op vrijdag 07 september 2001 16:45 schreef Sabbath het volgende:
Ik heb een paar crossfade plugins. Maar dat werkt ook voor geen ene meter want als ik die winampA naar beneden laat draaien gaat winampB net zo hard mee
maar je wilt dus mixen, of wil je gewoon dat de nummers in elkaar overgaan zonder dat je verder iets daarvoor hoeft te doen?

An eternity is very, very long, especially towards the end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft het te maken met welke output je gebruikt. Staat onder <options>, <preferences>, en dan bij de plugins als je daar de "Directsound" Plugin gebruikt werkt het volgens mij wel.

Edit: Hier werkt het dus wel, ff geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of je pakt Winamp3 Alpha zit standaard crossfading in... wel aardige ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
Op vrijdag 07 september 2001 16:47 schreef raas het volgende:

[..]

maar je wilt dus mixen, of wil je gewoon dat de nummers in elkaar overgaan zonder dat je verder iets daarvoor hoeft te doen?
Nou, we hebben morgen weer een feest hier, en normaal laat ik dan af en toe wat mp3tjes in mekaar overlopen enzow. Beetje mixen / beetje relaxt in de tuin zitten terwijl m'n pc het werk doet :) maar dus ook zelf mixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JnX
  • Laatst online: 04-08 19:12

JnX

Een beetje mixen enzow gaat niet echt relaxed met Winamp, kijk dan ff op www.hitsquad.com voor een ander mixproggie zoals BPMStudio oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee, maar vind het wel machtig interessant.

Hoe doe je dat en wat voor soort geluidskaart heb je daar voor nodig, welke software zoal, kan je mij mailen daarover?

Ohja in de tuin zitten..zal wel binnen worden met die KL*te weer...
gr.
Art

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
Op vrijdag 07 september 2001 22:36 schreef Mcart het volgende:
Geen idee, maar vind het wel machtig interessant.

Hoe doe je dat en wat voor soort geluidskaart heb je daar voor nodig, welke software zoal, kan je mij mailen daarover?

Ohja in de tuin zitten..zal wel binnen worden met die KL*te weer...
gr.
Art
Ik snap niet helemaal precies wat je nou wilt zeggen :)
Enne.... dat in de tuin zitten zal het idd wel niet worden vrees ik :'( heusnieleuk. Dit is trouwens het eerste jaar dat het regent. Mischien is het morgenavond droog??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 17:02 schreef Courage het volgende:
of je pakt Winamp3 Alpha zit standaard crossfading in... wel aardige ook.
Inderdaad... linkje is misschien ook wel handig... maar WA3 is nog wel in developement... maar de nieuwste versie is al wel vrij aardig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbath
Op vrijdag 07 september 2001 16:56 schreef 2Tweet het volgende:
Volgens mij heeft het te maken met welke output je gebruikt. Staat onder <options>, <preferences>, en dan bij de plugins als je daar de "Directsound" Plugin gebruikt werkt het volgens mij wel.

Edit: Hier werkt het dus wel, ff geprobeerd...
Staat op Directsound. Dat heb ik allemaal al geprobeerd. Maar hij deed het hier ook altijd hoor. Kheb al heel wat feessies hier m'n pc als dj gebruikt :) maar ik had eerst altijd win98 erop staan. Nu win2k, Mischien isdat het? of toch geen goeie drivers?? kan ook. nahjah.. kben nu een paar andere mp3 progjes aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 22:50 schreef Sabbath het volgende:

Staat op Directsound. Dat heb ik allemaal al geprobeerd. Maar hij deed het hier ook altijd hoor. Kheb al heel wat feessies hier m'n pc als dj gebruikt :) maar ik had eerst altijd win98 erop staan. Nu win2k, Mischien isdat het? of toch geen goeie drivers?? kan ook. nahjah.. kben nu een paar andere mp3 progjes aan het downloaden.
En heb je de drivers al een keer vervangen? Of maak je gebruik van de standaard win2k drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 22:50 schreef Sabbath het volgende:

[..]

als je wilt kheb nog wel een goede crossfader. Werkt heel makkelijk met winamp, laat nummers automatisch overlopen van ene winamp naar de andere. Echt makkelijk programmatje, als je het nodig hebt moet je me ff contacten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter tip hier

Download winamp 3.0 Beta
Zit al Cross fade op ! >:)

[link]
http://winamp.com
[Link]

En dan ff zoeken naar winamp 3 beta
Pagina: 1