Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-05 23:25
De titel maakt de vraag wel duidelijk lijkt me :)

Ondersteunt deze laptop opladen via usb-c?

Maar, voor de context. Ik ben op zoek naar een laptop voor iemand die een wat ouder 3d teken programma wil kunnen gebruiken op de laptop.

Nu had ik er 1 gevonden die voldeed aan de specs, maar die ondersteunt blijkbaar niet opladen via usb-c en voordat ik nu weer een laptop bestel die dit niet ondersteunt stel ik de vraag even hier. :)

De eis voor opladen via usb-c komt voort uit de eis om te kunnen werken met een docking station, en aangezien zowat alle moderne docking stations via usb-c werken kom ik dus uit op de eis om op te laden via usb-c.

Beste antwoord (via Remcoder op 12-01-2024 18:38)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:57
Doorklikken onderaan de pagina van jouw link op het tabblad “Kenmerken” op productspecificaties levert op:
1x USB-C® 3.2 Gen 2 (support data transfer, Power Delivery 3.0 and DisplayPort™ 1.4)
Ja dus.

Al zit er waarschijnlijk een maximum van 100 watt op, minder dus dan de losse adapter.

Maar gezien de processor en grafische kaart zou dat geen probleem moeten zijn.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:57
Doorklikken onderaan de pagina van jouw link op het tabblad “Kenmerken” op productspecificaties levert op:
1x USB-C® 3.2 Gen 2 (support data transfer, Power Delivery 3.0 and DisplayPort™ 1.4)
Ja dus.

Al zit er waarschijnlijk een maximum van 100 watt op, minder dus dan de losse adapter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remcoder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-05 23:25
White Feather schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 19:15:

[...]

Ja dus.

Yes, ik had hem besteld na jouw reactie en alles werkt inderdaad netjes via usb-c. :)