Airpods pro 2 Find My melding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:43
Telkens wanneer ik tijdens mijn lunchpauze een wandeling maak met de airpods 2 pro in wordt de podcast kort onderbroken en is er een mannenstem die zegt" This device is no longer detected near you. It was last seen near ...

Maar ik heb ze in m"n oren zitten en ze staan aan want luister via de iphone 15PM naar een podcast, hoe kan ik dan een melding krijgen dat ze niet langer meer detecteerbaar zijn rond mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zie meer van dezelfde meldingen op Google. Er lijkt geen oplossing te zijn maar wel een workaround door de locatie van je wandeling aan te merken als uitzondering op Find My meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Wat voor apparaten staan er nog meer aan je Apple ID gekoppeld? Laat je één of meerdere daarvan toevallig op je werkplek achter? Apple heeft geen chip in jou zitten die als norm wordt gehanteert voor waar jij bent, Apple koppelt dit aan je andere spullen. Als jij één iPhone bij je hebt maar het overschot van je apparaten ergens anders laat liggen, hoe weet Apple dan bij welk apparaat jij in de buurt bent? Ik gok dat je een andere iPhone of een MacBook of tablet achterlaat welke wordt gezien als de plek waar jij volgens Apple bent.

[ Voor 61% gewijzigd door Archer_VC10 op 11-01-2024 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmaniac
Archer_VC10 schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 16:20:
Wat voor apparaten staan er nog meer aan je Apple ID gekoppeld? Laat je één of meerdere daarvan toevallig op je werkplek achter? Apple heeft geen chip in jou zitten die als norm wordt gehanteert voor waar jij bent, Apple koppelt dit aan je andere spullen. Als jij één iPhone bij je hebt maar het overschot van je apparaten ergens anders laat liggen, hoe weet Apple dan bij welk apparaat jij in de buurt bent? Ik gok dat je een andere iPhone of een MacBook of tablet achterlaat welke wordt gezien als de plek waar jij volgens Apple bent.
Op het werk heb ik de iPhone en de AirPods bij me. Thuis staat een Apple TV 4K. Dat is voorlopig al wat ik heb van apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 21:26
Tijdens lunchwandeling heb ik mn dopjes niet altijd vaak in maar krijg wel heel regelmatig de melding dat ik ze achterlaat. Terwijl ze in mijn broekzak zitten en mn iphone en watch gewoon mee naar buiten gaan. Vind het systeem zelf ook wat mager. Ik heb al 100(schatting) meldingen gehad en maar 1 keer daarvan had ik m’n AirPods daadwerkelijk bewust laten liggen.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
bartmaniac schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 13:50:
Telkens wanneer ik tijdens mijn lunchpauze een wandeling maak met de airpods 2 pro in wordt de podcast kort onderbroken en is er een mannenstem die zegt" This device is no longer detected near you. It was last seen near ...

Maar ik heb ze in m"n oren zitten en ze staan aan want luister via de iphone 15PM naar een podcast, hoe kan ik dan een melding krijgen dat ze niet langer meer detecteerbaar zijn rond mij?
Heb je de Airpods-houder dan ook bij je of laat je die achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartmaniac
Dennisdn schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 06:31:
[...]

Heb je de Airpods-houder dan ook bij je of laat je die achter?
De houder laat ik achter op mijn bureau

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
bartmaniac schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:31:
[...]

De FindMy-techniek zit in de houder. Vandaar dat ie klaagt dat je hem achter laat. Als je je kantoor toevoegt als vertrouwde locatie dan stoppen de meldingen.

[ Voor 13% gewijzigd door Dennisdn op 14-01-2024 08:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 10:58
bartmaniac schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 21:31:
[...]

Ja dan klopt de melding dus ook :P je laat je AirPods houder achter op je werk. Ik heb zelf m'n werk uitgesloten voor m'n find my devices/meldingen (net als thuis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:53
Apart om te lezen dat anderen een hoop valse (of zo lijkt het) meldingen krijgen hierover. Ik zie die echt alleen als ik een apparaat ook echt ergens achterlaat. Of ik krijg deze wanneer mijn werktelefoon op een lokatie die niet 'thuis' is zichzelf uitzet en ik hierna richting een andere lokatie ga. Afijn, het mysterie wat dit topic startte lijkt opgelost!
Pagina: 1