Ik heb een website gebaseerd op PHP en MySQL maar zonder een framework.
Hierbij gebruik ik WYSIWYG editor ckeditor en kcfinder, beide nog de gratis varianten.
Echter bij een upgrade naar PHP 8.0 werkt kcfinder niet meer.
Op zich niet gek, gezien de leeftijd van kcfinder maar ja wat nu?
De site is non-pofit en dan zit je niet te wachten op een €40-€50 in de maand aan kosten.
Al 2 avonden ben ik aan het zoeken naar een WYSIWYG editor met een filemanager maar alles wat ik tegen kom en een beetje in de buurt komt van mijn wensen is betaald.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die hier tegen aanloopt, maar ik zie ook geen relevant topic op Tweakers.
Ik heb gekeken naar:
- ckeditor + kcfinder (verouderd, werkt niet meer op php 8.0 of hoger)
- ckeditor + ckbox of ckfinder (valt af vanwege maandelijke kosten)
- tinymce + moxiemanager (valt af vanwege maandelijke kosten)
- flmngr kan met ckeditor of tinymce maar voelt vreemd (onveilig) aan omdat het hosted is
Wie heeft een goede tip of wat gebruiken jullie?
Hierbij gebruik ik WYSIWYG editor ckeditor en kcfinder, beide nog de gratis varianten.
Echter bij een upgrade naar PHP 8.0 werkt kcfinder niet meer.
Op zich niet gek, gezien de leeftijd van kcfinder maar ja wat nu?
De site is non-pofit en dan zit je niet te wachten op een €40-€50 in de maand aan kosten.
Al 2 avonden ben ik aan het zoeken naar een WYSIWYG editor met een filemanager maar alles wat ik tegen kom en een beetje in de buurt komt van mijn wensen is betaald.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die hier tegen aanloopt, maar ik zie ook geen relevant topic op Tweakers.
Ik heb gekeken naar:
- ckeditor + kcfinder (verouderd, werkt niet meer op php 8.0 of hoger)
- ckeditor + ckbox of ckfinder (valt af vanwege maandelijke kosten)
- tinymce + moxiemanager (valt af vanwege maandelijke kosten)
- flmngr kan met ckeditor of tinymce maar voelt vreemd (onveilig) aan omdat het hosted is
Wie heeft een goede tip of wat gebruiken jullie?
[ Voor 0% gewijzigd door Bertil126 op 10-01-2024 21:56 . Reden: typo ]