Hoe Prijzengeld innen fortnite?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik kan het zo snel niet vinden. Zoontje van mijn vriendin is 14jr en een fervent fortnite speler.
Is iets van diamond 2 of 3 nu en was dicht bij een winst in een fortnite cup.

Waarop ik zeg ‘en dan?’ Hoe komt dat geld op je rekening?

Kan er nog over zijn reactie schrijven, maar eigenlijk blijft dat de vraag?

Zover we weten is dat een account gekoppeld aan een mailadres dat al even niet meer bestaat (van zn moeder en haar ex).

We wilden zn naam aanpassen op jet playstarion netwerk maar dat lukte ook niet omdat er dan gevraagd wordt naar een geboorte datum(we hebben de hele familie in allerlei combinaties geprobeerd, maar komen ee nog niet doorheen).

Dus:
Hoe werkt fortnite prijzengeld innen eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 15:46
Ik heb even voor je gegoogled. Hier staan de regels. https://www.fortnite.com/competitive/rules-library

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ah…toch via email. Eens kijken of we die dan toch kunnrn aanpassen voor hem. Wordt nog een leuke uitdaging. Zoals ik al zei. Oude (gekoppelde) email bestaat niet meer en de verjaardag klopt niet. 🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenkb
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
readytoflow schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:34:
Ah…toch via email. Eens kijken of we die dan toch kunnrn aanpassen voor hem. Wordt nog een leuke uitdaging. Zoals ik al zei. Oude (gekoppelde) email bestaat niet meer en de verjaardag klopt niet. 🤪
Als het niet meer bestaat (dus ooit volledig gedeleted), kun je dan niet simpel het opnieuw aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:07
readytoflow schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 23:34:
Contact opnemen met Epic Games klantenservice, als je een behulpzame medewerker aan de lijn krijgt, zal hij/zij je na een aantal controle vragen, het mailadres veranderen (of laten veranderen).

Of als ie nog kan inloggen op de site: https://www.epicgames.com...es-account-a5720294390427

[ Voor 16% gewijzigd door Wylana op 12-01-2024 14:40 ]

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!