Toon posts:

teveel knoppen tegelijk...

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik 3 of meer knoppen tegelijk in druk dan begint mijn PC te piepen. Is dat te voorkomen???

system:
AMD t-bird 1ghz
Abit KT7-A raid
256 mbram 133mhz
Asus V7100 deluxe

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:14

ThaHandy

Discovery Channel

keyboard flipt.....probeer een andere ff

Verwijderd

Heb ik ook, volgens mij is dat doodnormaal......

Verwijderd

Is gewoon een of andere waarschuwing van je comp.zo van eeh wat gaan we doen vriend ;) hoort zo.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 20:55
je hebt een belgisch keyboard !!!!!!!!!!

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Nog nooit last van gehad :?

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-01 22:36

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Heb 't net op 4 verschillende pc's geprobeerd en ze piepen alle 4 bij 3 of meer toetsen tegelijk indrukken...is me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen dat 't om minimaal 3 toetsen ging maar ach...
Wat je kunt doen is gewoon je systeem speakertje lostrekken, anders nix volgens mij. Heb nog nooit een BIOS gezien waar zo'n soort setting in zat.
Ik geloof dat het een indicatie is dat je comp het ff niet kan volgen of dat de keyboard buffer vol zit, maar dit weet ik niet zeker. Wat ik wel weet is dat het gewoon een simpele & onschuldige foutmelding is.

PS waarom druk je eigenlijk 3 (of meer) toetsen tegelijk in? spannend spelletje aan het spelen? of testen of je pc hufter-proof is? :)

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 03:43 schreef realbart het volgende:
Heb 't net op 4 verschillende pc's geprobeerd en ze piepen alle 4 bij 3 of meer toetsen tegelijk indrukken...is me eerlijk gezegd nog nooit opgevallen dat 't om minimaal 3 toetsen ging maar ach...
Wat je kunt doen is gewoon je systeem speakertje lostrekken, anders nix volgens mij. Heb nog nooit een BIOS gezien waar zo'n soort setting in zat.
Ik geloof dat het een indicatie is dat je comp het ff niet kan volgen of dat de keyboard buffer vol zit, maar dit weet ik niet zeker. Wat ik wel weet is dat het gewoon een simpele & onschuldige foutmelding is.

PS waarom druk je eigenlijk 3 (of meer) toetsen tegelijk in? spannend spelletje aan het spelen? of testen of je pc hufter-proof is? :)
Ik speel wel es split screen spellen met vrienden :)

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-02 19:51
ik heb dit probleem ook met tony hawk pro skater 2, het is echt heel irritant omdat je nu vele combo's heel moeilijk kan doen , heeft iemand hier inmiddels al een oplossing voor ?

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Zou de Keyboard refresh rate o.i.d. hier niet helpen ?

• NoReseth
hoe bedoel je "refresh rate" precies ? ik heb zoiets nog nergens gezien hoor ? wel de herhalings snelheid , maar geen refresh rate

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
daar heb ik ook last van gehad ik had zo'n el-cheapo multi media bord
is nu verwisseld voor een trust ( trust ja trust ) en nu pieptie niet meer raar maar waar

• NoReseth
dan ga ik er nu een ander toetsenbord aanhangen en ga het resultaat maar is bekijken

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:19
dat is de delay die je in je bios in kan stellen (staat standaard aan dacht ik :?

delay=vertraging :)

• NoReseth
ik heb net in de bios gekeken maar kon nix vinden.
ondertussen zit er een ander toetsenbord erop en nu gaat het ineens wel, echt heeeel vaag

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op zaterdag 12 januari 2002 15:29 schreef pvanwelt het volgende:
ik heb net in de bios gekeken maar kon nix vinden.
ondertussen zit er een ander toetsenbord erop en nu gaat het ineens wel, echt heeeel vaag
dat probleem had ik ook gehad lees paar posts omhoog

trust roelt toch :o

• NoReseth
ut blijft vaag , maarja dan maar ander toetsenbord erop houden en hopen dat het zich niet meer voor zal doen :)

Verwijderd

In de Bios typematic rate op 250 zetten.

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 16:40 schreef H00LIGAN het volgende:
In de Bios typematic rate op 250 zetten.
Das wel leuk, maar waar vind ik die typematic rate dan precies?

Verwijderd

mijne beept niet als ik op de ctrl alt delete drukt >:) ;) .

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:58

LopeZ

Too much is never enough

Het is niet de bedoeling dat als ik je éne topic sluit met een verwijzing naar een ouder topic waar je de oplossing kunt vinden dat je dat in het ouwe topic leuk verder gaat. Kijk in je bios en je weet waar het, niet alles hoeft voor gekauwd te worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.