Vraag met betrekking tot het onderdeel Softwareonderdelen uit het Apparaatbeheer.
Pas een nieuwe desktop gekocht en ik zie in de lijst bij Softwareonderdelen een hele rij (20x) met Intel(R) XTU Component Device staan waarbij tevens een uitroepteken staat.
:strip_exif()/f/image/hJpKLFV8GkMgiP1H7WCqaCN4.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik hier op klik en bij eigenschappen kijk staat er:
Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38)
Het stuurprogramma kan niet worden geladen omdat het geheugen nog een eerdere versie van het stuurprogramma bevat.
Is dit normaal en hoort dit zo of is er iets verkeerd geïnstalleerd ofzo?
Het betreft overigens een Inter i7 processor.
Pas een nieuwe desktop gekocht en ik zie in de lijst bij Softwareonderdelen een hele rij (20x) met Intel(R) XTU Component Device staan waarbij tevens een uitroepteken staat.
:strip_exif()/f/image/hJpKLFV8GkMgiP1H7WCqaCN4.jpg?f=fotoalbum_large)
Als ik hier op klik en bij eigenschappen kijk staat er:
Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er nog een vorige instantie van dit apparaatstuurprogramma in het geheugen bevindt. (Code 38)
Het stuurprogramma kan niet worden geladen omdat het geheugen nog een eerdere versie van het stuurprogramma bevat.
Is dit normaal en hoort dit zo of is er iets verkeerd geïnstalleerd ofzo?
Het betreft overigens een Inter i7 processor.
Thijmen