Hoi mede Tweakers,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er alleen maar op gamen op mijn pc(wat ik nu ook al doe)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de 800-1000 euro kosten liefst daaronder natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nu een game pc alleen ik ben erachter gekomen dat mijn voeding (waarschijnlijk) kapot aan het raken is (hij maakt herrie als mijn computer uit staat en als ik het stroom eraf haal dan is het stil) Echter wilde ik midden/einde van het jaar mijn computer upgraden met nieuwe onderdelen zoals een nieuwe videokaart en meer ram etc. Alleen dat wordt waarschijnlijk nu eerder aangezien mijn voeding er binnenkort waarschijnlijk mee stopt. Wat ik nu voor build heb zie hieronder:
Nu is mijn vraag o.a is het nog handig om deze computer te gaan upgraden?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb niet echt een voorkeur zolang het maar goed werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag de games op normale settings spelen minimaal. Denk bijvoorbeeld aan GTAV, Call of Duty, Avatar: Frontiers of Pandora, en in de toekomst de games aankunnen.
Ga je overklokken?
Nee dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik hierboven al een beetje omschreven had ik wil (mocht het nog te doen zijn) mijn huidige game-pc upgraden naar betere onderdelen. Daarbij wil ik graag de games op normale settings of hoger laten draaien zo lang het maar goed en vlekkeloos draait is het ook goed. Zodra de huidige computer niet echt meer het waard is om te gaan upgraden dan ben ik van plan om een nieuwe te bouwen/kopen.
Graag wil ik advies hebben wat het handgist is en of het nog haalbaar is met evt upragden of nieuwe te bouwen.
Alle hulp en of advies is welkom
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er alleen maar op gamen op mijn pc(wat ik nu ook al doe)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag rond de 800-1000 euro kosten liefst daaronder natuurlijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Ik heb nu een game pc alleen ik ben erachter gekomen dat mijn voeding (waarschijnlijk) kapot aan het raken is (hij maakt herrie als mijn computer uit staat en als ik het stroom eraf haal dan is het stil) Echter wilde ik midden/einde van het jaar mijn computer upgraden met nieuwe onderdelen zoals een nieuwe videokaart en meer ram etc. Alleen dat wordt waarschijnlijk nu eerder aangezien mijn voeding er binnenkort waarschijnlijk mee stopt. Wat ik nu voor build heb zie hieronder:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 155,- | € 155,- |
1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 6600 XT Gaming X 8G | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Video 3.5 HDD (2013) ST2000VM003, 2TB | € 65,90 | € 65,90 |
1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Rood | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 34 eSports DUO (Zwart / Wit) | € 47,19 | € 47,19 |
1 | Geheugen intern | Patriot Viper Steel PVS416G320C6K | € 39,99 | € 39,99 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE 750 White 230V - V2 | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Patriot P210 512GB | € 31,01 | € 31,01 |
Totaal | € 339,09 |
Nu is mijn vraag o.a is het nog handig om deze computer te gaan upgraden?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb niet echt een voorkeur zolang het maar goed werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag de games op normale settings spelen minimaal. Denk bijvoorbeeld aan GTAV, Call of Duty, Avatar: Frontiers of Pandora, en in de toekomst de games aankunnen.
Ga je overklokken?
Nee dat ben ik niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat ik hierboven al een beetje omschreven had ik wil (mocht het nog te doen zijn) mijn huidige game-pc upgraden naar betere onderdelen. Daarbij wil ik graag de games op normale settings of hoger laten draaien zo lang het maar goed en vlekkeloos draait is het ook goed. Zodra de huidige computer niet echt meer het waard is om te gaan upgraden dan ben ik van plan om een nieuwe te bouwen/kopen.
Graag wil ik advies hebben wat het handgist is en of het nog haalbaar is met evt upragden of nieuwe te bouwen.
Alle hulp en of advies is welkom