Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Even dubbelcheck met de F1TV support.Hartelijk dank voor het geduldig wachten. Ik heb het account al gecontroleerd en ik zie hier dat er geen wijzigingen zijn in de prijs voor je abonnement, ik zie hier dat het nog steeds € 64,99 is
En dit staat in mijn account:
:fill(white):strip_exif()/f/image/eULHROFpo3hqiOc1tv85nWKc.png?f=user_large)
[ Voor 30% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-01-2024 15:10 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik denk dat er iets anders achter zit. F1rv ziet dat de "concurrent" de prijs verhoogt, en vervolgens de eigen prijs verhoogt, wat kan voor de klanten die alleen maar in F1 geïnteresseerd zijn. Die dan een veel beter product krijgen. Ik heb vorig jaar mijn abonnement genomen, ter vervanging van mijn viaplay abonnement, net niet in de aanbiedingstijd, maar nu wel het voordeel dat de verlenging voor 65 euro is.Jeuvie schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:59:
VIAPLay en F1TV Pro werken de laatste tijd inning samen. Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit een strategie is om meer mensen richting VIAPlay te pushen. Want zeg nou zelf…. voor een paar euro meer heb je nu VIAPlay. En F1TV Pro blijft beschikbaar in NL, dat is netjes, maar tegen een hogere prijs.
:fill(white):strip_exif()/f/image/PdIz8ziKdcrSiqyWcuy4IT0t.png?f=user_large)
Ik hoop dat het een soort van loyaliteitskorting is.
Druk ik echter op upgrade dan gaat ie naar 94.....
In polen kost het 59.99 geen idee of dat werkt mer een pools account.
27-02-2024
:fill(white):strip_exif()/f/image/f2RCP3MTBK2xYcn0tgr69WNK.png?f=user_large)
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Dit topic is gesloten.