F1 TV Pro krijgt prijsverhoging en kost 95 euro per jaar

Pagina: 1
Acties:
  • 2.134 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Topicstarter
nieuws: F1 TV Pro krijgt prijsverhoging en kost 95 euro per jaar

Word in aangegeven dat dit ook voor huidige abbonee`s is, er zijn echter al meerdere mensen die aangegeven geen verhoging te zien bij hun jaar abbonement, kan er een bron bijgezet worden hiervoor?

Op de officiele website zie ik het ook niet zo snel staan.

[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-01-2024 13:58 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06:34
Ik heb het net op de chat gevraagd: abo loopt door aan de oude prijs. Het artikel klopt dus niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:53

Hayte

Nieuwsredacteur
Ik heb het artikel aangepast, ik moet als huidige abonnee wel straks 95 euro betalen, maar ik heb mijn jaarabonnement opgezegd in afwachting op kortingen die vaak worden gegeven vlak voor het nieuwe seizoen. Schijnbaar ben je dan geen 'verlengende abonnee' meer, vandaar de fout in het artikel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Topicstarter
Hartelijk dank voor het geduldig wachten. Ik heb het account al gecontroleerd en ik zie hier dat er geen wijzigingen zijn in de prijs voor je abonnement, ik zie hier dat het nog steeds € 64,99 is
Even dubbelcheck met de F1TV support.

En dit staat in mijn account:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZjpibvTGaZP9HF6y0BZwNzrpQl0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eULHROFpo3hqiOc1tv85nWKc.png?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-01-2024 15:10 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y2yQzLvwlI889p04vGN1wx6-QeI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cx8bnTRRIXhjATNY1wNdXwv4.jpg?f=fotoalbum_large

Ik zie het zelfde. De vernieuwing staat al gepland

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:33
VIAPLay en F1TV Pro werken de laatste tijd inning samen. Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit een strategie is om meer mensen richting VIAPlay te pushen. Want zeg nou zelf…. voor een paar euro meer heb je nu VIAPlay. En F1TV Pro blijft beschikbaar in NL, dat is netjes, maar tegen een hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:08
Jeuvie schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 19:59:
VIAPLay en F1TV Pro werken de laatste tijd inning samen. Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit een strategie is om meer mensen richting VIAPlay te pushen. Want zeg nou zelf…. voor een paar euro meer heb je nu VIAPlay. En F1TV Pro blijft beschikbaar in NL, dat is netjes, maar tegen een hogere prijs.
Ik denk dat er iets anders achter zit. F1rv ziet dat de "concurrent" de prijs verhoogt, en vervolgens de eigen prijs verhoogt, wat kan voor de klanten die alleen maar in F1 geïnteresseerd zijn. Die dan een veel beter product krijgen. Ik heb vorig jaar mijn abonnement genomen, ter vervanging van mijn viaplay abonnement, net niet in de aanbiedingstijd, maar nu wel het voordeel dat de verlenging voor 65 euro is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uC-swtfI5w4k6DBak1ooV9QL-nE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PdIz8ziKdcrSiqyWcuy4IT0t.png?f=user_large

Ik hoop dat het een soort van loyaliteitskorting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woodyman
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-11-2024
Als ik in mijn profiel kijk staat er idd 64.99
Druk ik echter op upgrade dan gaat ie naar 94.....

In polen kost het 59.99 geen idee of dat werkt mer een pools account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-09 14:07
Ik heb zojuist contact gehad over de chat. Er is nog niet duidelijk wat er gaat gebeuren. Mijn verlenging start op
27-02-2024

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v5rrmC_5_xFysCd0EpwcT5FTCs8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/f2RCP3MTBK2xYcn0tgr69WNK.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De oorspronkelijke vraag voor de redactie is allang opgelost en de algemene discussie over F1 TV Pro hoort thuis in Films, tv, muziek en boeken, dus ik doe dit topic op slot. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.