Toon posts:

Zwaar gekraak in CD-A bij met Nero .mp3 branden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb dus net 3 cd's kunnen weggooien die ik ff checkte of ik ze van .mp3 naar muziekcd goed gebrandt had.
Ik heb de mp3-tjes gecontroleerd en die zijn goed, maar als ik ze dus direct met Nero 5.5.2.3 fik en ze afspeel, is de muziek dus gewoon veel te hard opgenomen zal ik maar zeggen. Als het volume in de muziek wat hoog ligt dan gaat het zwaar kraken enz... dus net alsof het te hard opgenomen is (in het rood zal ik maar zeggen).

Ik heb de Lite-On 12x/10x/32x brander en nog nie eerder dit probleem gehad :?

Verwijderd

Topicstarter
Shit, mijn excuses, heb de cd's ook ff in me cd-speler (Stereo-toren) geprobeerd en daar doen ze 't wel gewoon goed... ff checken hoe dat zit :*

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Misschien een bug, door die MP3Pro plugin?
Hmm zet ze eerst eens naar wav dan.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, zo gauw ik mijn cd-speler volume boven 50% al zet, begint de boel enorm te kraken, dus waar kan dát dan aan liggen :?

ps. modje verplaats anders ff naar 'Audio, Video & HiFi Forum'

• rayz
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-11-2025

rayz

Op vrijdag 07 september 2001 15:47 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Shit, mijn excuses, heb de cd's ook ff in me cd-speler (Stereo-toren) geprobeerd en daar doen ze 't wel gewoon goed... ff checken hoe dat zit :*
Misschien heb je je volume wat hoog staan van zowel WAV als Master. zet dat iets lager. Hierdoor kan de uitgang van je soundkaart misschien wat overstuurd van raken..

The Surf's Up... let's Ride...................

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 07 september 2001 15:54 schreef rayz het volgende:

[..]

Misschien heb je je volume wat hoog staan van zowel WAV als Master. zet dat iets lager. Hierdoor kan de uitgang van je soundkaart misschien wat overstuurd van raken..
Nee... maakt niet uit... zo gauw cd-speler-volume komt, gaat de boel kraken... ik moet dus me pc-volume over het algemeen een stuk lager zetten (en me stereo harder ;)) om een cd-a te luisteren :?
Pagina: 1