Ik lijd aan het syndroom van Reynaud en daarom gebruik elektrische handschoenen.
Vroeger had ik ze van Gerbring, maar nu heb ik een set van Human Nature (huismerk ANWB) gekocht.
Ze bevallen heel goed maar zou graag een extra set accu's willen i.v.m. de wintersport. Nu verkoopt ANWB die zelf niet. In het verleden hebben ze dat wel gedaan en kostte een set bijna net zoveel als een set handschoenen (€80).
Nu vroeg ik me af of ik zoiets niet via een andere weg kan bestellen. Bijvoorbeeld via Ali? Ik heb al gezocht op het onderdelennummer, maar dat leverde weinig op.
Op Ali vond ik deze en deze maar ben niet zeker dat de connector past. Ik heb de connector nagemeten en kom tot 3.5 mm extern.
Hierbij wat foto's van de accu en de connectors. Wie helpt?
:strip_exif()/f/image/ATLCEDIhoBTXDqiWLZjljow2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hnZF7qkkHyoSfcXi6r1hZyCn.jpg?f=fotoalbum_large)
Vroeger had ik ze van Gerbring, maar nu heb ik een set van Human Nature (huismerk ANWB) gekocht.
Ze bevallen heel goed maar zou graag een extra set accu's willen i.v.m. de wintersport. Nu verkoopt ANWB die zelf niet. In het verleden hebben ze dat wel gedaan en kostte een set bijna net zoveel als een set handschoenen (€80).
Nu vroeg ik me af of ik zoiets niet via een andere weg kan bestellen. Bijvoorbeeld via Ali? Ik heb al gezocht op het onderdelennummer, maar dat leverde weinig op.
Op Ali vond ik deze en deze maar ben niet zeker dat de connector past. Ik heb de connector nagemeten en kom tot 3.5 mm extern.
Hierbij wat foto's van de accu en de connectors. Wie helpt?
:strip_exif()/f/image/ATLCEDIhoBTXDqiWLZjljow2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hnZF7qkkHyoSfcXi6r1hZyCn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ojuxkEDu83xb8orf3bJclasb.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door havana op 10-01-2024 11:43 ]