Waarom wil KaZaA niet connecten??? :(

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online
Sinds mijn nieuwe Windows install heb ik het probleem dat mijn Win2K server geen verbinding meer wil maken met de KaZaA server.
Hij blijft dat voordurend op conecting staan maar komt er niet doorheen. :(
Het uitzetten van de firewall helpt dan ook niet.

Het vreemde is dat een pc die dus achter de server geschakeld zit wel verbinding kan maken :?

Het is een beetje vervelend als ik constant 2 pc's aan moet zetten om even een film binnen te halen, het is wel goed voor de }:O . :)

Wie heeft een idee waar dit aan kan liggen?
Dit zijn de specs van de server:

PIII 800
512 Mb ram
Win2K Pro
Chello

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Wat heb je nu staan? want in het eerste gedeelte heb je het over een win2k server, en bij je specs zet je win2k pro

als je toch win2k server hebt staan, welke versie heb je dan draaien? advanced??

n e way, als je je protocollen goed hebt staan moet je zeker wel kunnen connecten bij een directe inbelverbinding met een modem.... Zou natuurlijk ook kunnen zijn dat Kazaa gewoon niet goed werkt op win2k, maar moet haast wel werken.... suc6

iRacing Profiel

Verwijderd

op de server staat ook geen firewall toevallig?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik kan ook niet connecten met kazaa, en ik draai ME en geen firewall :(

'k heb em net geinstalleerd, en doet dus nix :(

• GaMbiNo
  • Nu online
Op vrijdag 07 september 2001 16:15 schreef kroegtijger het volgende:
Wat heb je nu staan? want in het eerste gedeelte heb je het over een win2k server, en bij je specs zet je win2k pro

als je toch win2k server hebt staan, welke versie heb je dan draaien? advanced??

n e way, als je je protocollen goed hebt staan moet je zeker wel kunnen connecten bij een directe inbelverbinding met een modem.... Zou natuurlijk ook kunnen zijn dat Kazaa gewoon niet goed werkt op win2k, maar moet haast wel werken.... suc6
Op de server (Is computer die internet verdeelt over de rest van de comp.) Staat dus Win2K Pro :)

Het rare is dus als ik achter die server comp zit niet kan connecten met KaZaA maar als ik achter een werkstation ga zitten die dus de internetverbinding van die server krijgt lukt dat wel.
En op die werkstations draai ik ook Win2K pro dus.... :?

Verder maakt het niet uit of mijn firewall op de server aan of uitstaat hij connect geen van beide keren :'(

Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Heb KaZaA ook al eens opnieuw geïnstalleerd maar dat hielp ook niet.

• GaMbiNo
  • Nu online
Iemand een idee??? :'(

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

ik had hetzelfde probleem, ik heb het opgelost door die laatste versie te downloaden van www.kazaa.com en die te installeren... :)

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• GaMbiNo
  • Nu online
Op vrijdag 07 september 2001 20:42 schreef The_Operative het volgende:
ik had hetzelfde probleem, ik heb het opgelost door die laatste versie te downloaden van www.kazaa.com en die te installeren... :)
Nog steeds niet :(

Iemand nog suggesties??? :'(

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
erm...op een workstation gaan werken???? is wel een heel wazig probleem dat je hebt.... Zit een andere tool die op je server staat t geheel misschien in de weg?? lijkt alsof t in kazaa zit die je op je workstation hebt staan..niet in je server-config..... uninstall kazaa eens en draai daarna regclean....daarna kazaa opnieuw installen...neem een versie die net niet de nieuwste is...eentje daaronder....misschien dat op kazaa.com nog wel een bug-fix staat ofzo...

iRacing Profiel

Pagina: 1