Eufy deurbel: model s220

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jais
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 30-09-2024
Ik wil graag een slimme deurbel gaan installeren en mijn oog viel op dit model: s220 met batterij.

Als ik het goed begrijp dan is dit de Video Doorbell 2K battery en kan ik deze ook bedraad aansluiten zodat ik een gewone gong kan gebruiken op 8V?

Ik ben overigens ook niet geïnteresseerd in opslag en ik las op bepaalde websites dat ik een Homebase niet nodig maar dat de optie van opslag weg valt.

Net wat ik niet wil hebben :-)

Dus dit klopt dat ik geen Homebase nodig heb?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJazz42
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 15-06 17:20
Wij hebben deze camera en zijn er erg blij mee. We hebben hem bedraad aangesloten op de bestaande deurbel aansluiting en hij bedient ook de standaard gong.
Ik ben overigens ook niet geïnteresseerd in opslag en ik las op bepaalde websites dat ik een Homebase niet nodig maar dat de optie van opslag weg valt.
Volgens mij heb je wel een vorm van homebase nodig, wij hebben de homebase v2. We hebben eerst geprobeerd de deurbel zonder homebase aan te sluiten, maar dan kan je hem niet koppelen in de app. De deurbel zoekt echt een homebase en die homebase is verbonden met het internet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8eVwjn1I5SbHv8jK5pPdXT1Luk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OaPiV3mdBI7NpDXRphwI039K.jpg?f=fotoalbum_large

Wat ik op internet vind is dat er een solo camera is, maar dat is niet de 2K battery variant.

[ Voor 4% gewijzigd door eJazz42 op 12-01-2024 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuffy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:42
Neem de E340 , die is namelijk standalone zonder homebase incl 8gb opslag ingebouwd. Dit is tevens de nieuwste versie met nachtzicht in kleur , witte leds boven en onder en 2 camera's en ook voeding via de 8v trafo gaat goed.

Enige waar je op moet letten dat je zonder de chime geen bel signaal hoort en alleen op je smartphone een notificatie krijgt . Bestel je die chime ( €25 extra ) fungeert die gelijk als minibase en hoor je daar de gong op.

[ Voor 4% gewijzigd door nuffy op 25-01-2024 19:06 ]