Toon posts:

Interesse in TI-83 linkkabel?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken iemand die van die linkkabels voor o.a. de Ti-83 maakt, echt zeer mooie kabels (alle electronica zit in de connector) die compatible zijn met de Ti Graph Link software. Nu kan ik ze voor 30 gulden per stuk krijgen als ik er 5 afneem... De verzendkosten zullen Fl. 2,55 zijn.

Dus misschien zijn hier wat geinteresseerden en kunnen we samen wat regelen. Contact me ff op flashnl@wish.net als je er één of meerdere van wil.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

hahahahaha
ik heb heel toevallig vandaag bij Okaphone in Groningen de onderdelen gehaald voor een TI-83 linkkabel die ik zelf ga solderen zometeen: kosten: fl. 4,70.
Zie http://www.ticalc.org daar staat alles op.

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

ik ga er zelf een bouwen.. niet zo moeilijk.. schema's zat te vinden.. voor 10-tje ben je klaar

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Mail is onderweg :)

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

30 gulden is een beetje veel
en dit is een beetje reclame

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

hahahahaha
ik heb heel toevallig vandaag bij Okaphone in Groningen de onderdelen gehaald voor een TI-83 linkkabel die ik zelf ga solderen zometeen: kosten: fl. 4,70.
Wat doe je nou raar? Er zijn nog altijd mensen die niet kunnen/willen solderen en die dit een leuk kabeltje vinden. Ik maak 'm ook wel zelf, maar sommige mensen halen 'm gewoon liever kant en klaar :).

Verwijderd

kun je ook aan casio cfx-9850 plus kabels komen? daar heb ik meer interesse in

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Ik heb er een jaar geleden zelf 1 in elkaar gedraaid. Werkt prima, zelfs met officiele TI software. Kost f 7,50 ofzo

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

mjah.... het is wel reclame :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.