Packard Bell Accesoires. Ken je ze nog? Wat doen?

Pagina: 1
Acties:

• Trance-Denial
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04-2022

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Topicstarter
Hallo! Ooit had ik zo'n mooie design packard bell computer. Leuk design, geleverd met veel soft en lekker gebruiksvriendelijk. Dit zat er ook standaard bij: Een soort schotel met sneltoetsen, en een afstandbediening, ook met sneltoetsen en waar je oa. de muis mee kon besturen.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/trance-denial/pics/pbstuff.JPG

Nu is die packard bell computer niet meer (tcha >:)). Maar ik heb die accesoires nog wel. En zo'n muis op afstandbediening kan toch wel handig zijn (alleen al om te divx'en!). Dus ik wil die gebruiken.

Kent iemand/weet iemand of e 'drivers' (of hoe worden die dingen aangestuurd?) voor die dingen zijn? Desnoods experimenteel? Of kan je ze van de originele packard bell cd halen?

(tip : de afstandsbediening zend signalen naar de muis, waarin een zendertje zit, en de muis is aangesloten op de schotel, en die zit dan weer op de PS2 muisingang)

Oewa oewa

Verwijderd

op de orginelen cd's staan de drivers bij
en anders kan je ze ook van web af halen

www.pack en loop naar de hel .nl

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Topicstarter
Ik vind ze wel, ik installeer de boel, maar nog de afstandbediening, nog de 'schotel' werken. De muise werkt uiteraard wel.

Ik heb 'fast media infrarood afstandbediening' gedownload en geinstalleerd. Mischien heb ik de juiste mousedriver niet?

Ik vind geenzins de drivers op de mastercd terug. Daar staan alleen drie grote arj's, met de inhoud van da harde schijf, maar de arj's zijn pwd protected dus je kan er niets uithalen...

Oewa oewa

Verwijderd

Download Ultimate zip cracker van HIER

Ik heb dit nog niet gebruikt en weet niet of het werkt, maar proberen kan geen kwaad :)

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 16:33

markvt

Peppi Cola

packardbell.org :)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Support.pbnec.org

de officiele support site van Packard Bell NEC computer international

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

damn wat zijn die leleijk :r

ach ja beter dan niks :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Topicstarter
Jaja, support packard bell, maar daar gaan ze ervan uit dat je die dingen op een PB wilt gebruiken

Mooi niet dus!

Nog ideeën?

Oewa oewa

• Trance-Denial

Trance-Denial

gestroomlijnde bassline

Topicstarter
Die k*tafstandsbediening kan ik dus vergeten. Volgens mij moet je de juiste mousedrivers hebben om die afstandsbediening te kunnen gebruiken, en die is dus _niet_ te vinden.

Nu heb ik nog die 'mooie' schotel. Kan ik die niet meer gebruiken? Bestaat er geen programma die die knoppen 'detecteert' als ik die indruk (ze moeten toch een signaal doorgeven?) en dan zodanig kan remappen dat ze doen wat ik wil (of dat ze toch iets! doen)...

Pfrttt..

Oewa oewa

Pagina: 1