Casema DigitaleTV decoder ???

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-03 00:56
Ken je wat doen met die rs232 poort of die parallele poort die achter dat kassie zitten?? En zo jah Hoe???
Lijkt me leuk als er wat hidden features op da ding zitten.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Je kunt die poort waarschijnlijk gebruiken om er nieuwe firmware op te zetten. Zo werkt dat tenminste met satelliet receivers. Maar veel leuks kun je er niet mee doen denk ik....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Voorwaarchuwing: Programma's om illegaal TV (zoals Canal+ en dergelijke) te kijken zijn verboden.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Bigfoot
Op vrijdag 07 september 2001 15:50 schreef JvS het volgende:
Voorwaarchuwing: Programma's om illegaal TV (zoals Canal+ en dergelijke) te kijken zijn verboden.
Ik kijk altijd illegaal tv door bij de buren door het raam naar binnen te gluren....mag dat ook niet?? Ik heb er geen proggie voor nodig trouwens ;)

• MrJT
Iemand zei me al dat jij er meer van wist. Ken je geen leuke internet pagina met wat dingetjes?

• Bigfoot
Op vrijdag 07 september 2001 16:11 schreef mrjoint het volgende:
Iemand zei me al dat jij er meer van wist. Ken je geen leuke internet pagina met wat dingetjes?
Wie zegt wat precies? Er zijn al genoeg internetpagina's met info. Wat wil je precies weten dan?

• MrJT
Hoe ik dat ding aan ken sluiten (com of parallel) en of er wat proggies in de omloop zijn waar ik iets mee kan, iets van hidden features ofzow inschakelen (eigenlijk een beetje underground sites, geen commerciele sites want daar vind ik toch niet wat ik zoek) Die poorten zitten er toch niet voor niets op.
(Ik had dit eerst op algemene hardware geplaatst en toen zei een gast dat jij hier altijd wel actief postuh op dit soort onderwerpen.)

• Bigfoot
Op vrijdag 07 september 2001 16:26 schreef mrjoint het volgende:
Hoe ik dat ding aan ken sluiten (com of parallel) en of er wat proggies in de omloop zijn waar ik iets mee kan, iets van hidden features ofzow inschakelen (eigenlijk een beetje underground sites, geen commerciele sites want daar vind ik toch niet wat ik zoek) Die poorten zitten er toch niet voor niets op.
O ik weet niks van de kabel-receivers hoor, alleen een beetje van de sat-dingen. Volgens mij zijn er ook niet veel mensen die aan de kabel-dozen knutselen. Zit er een smartcard in trouwens?

• MrJT
jah er zit een smartcard in.
Me pa heb trouwens wel een sat reciever. Wa ken je daar mee dan?

• Bigfoot
Op vrijdag 07 september 2001 16:30 schreef mrjoint het volgende:
jah er zit een smartcard in.
Me pa heb trouwens wel een sat reciever. Wa ken je daar mee dan?
Beetje afhankelijk van welk merk/model. Je zou een cursus "creatief met smartcards" kunnen beginnen. Maar dat mag op dit forum niet publiekelijk toegelicht worden. Als je graag 500+ verschillende (film) kanalen wilt zien is het zeker de moeite waard.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

En hier stond net een request, en daar heb ik dus geen zin in :(.

Bigfoot72, zou je mensen niet meer willen 'verleiden' met info over illegaal decoders en dergelijke? Dank je :).

En degene die hier requeste: Nogal |:( om dat te doen, terwijl ik in de tweede post al zeg dat niet te doen. Hoi, ik ben geinteresseerd, mail me op bla@hotmail.com, is ook niet leuk.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.