Ken je wat doen met die rs232 poort of die parallele poort die achter dat kassie zitten?? En zo jah Hoe???
Lijkt me leuk als er wat hidden features op da ding zitten.
Lijkt me leuk als er wat hidden features op da ding zitten.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik kijk altijd illegaal tv door bij de buren door het raam naar binnen te gluren....mag dat ook niet?? Ik heb er geen proggie voor nodig trouwensOp vrijdag 07 september 2001 15:50 schreef JvS het volgende:
Voorwaarchuwing: Programma's om illegaal TV (zoals Canal+ en dergelijke) te kijken zijn verboden.
Wie zegt wat precies? Er zijn al genoeg internetpagina's met info. Wat wil je precies weten dan?Op vrijdag 07 september 2001 16:11 schreef mrjoint het volgende:
Iemand zei me al dat jij er meer van wist. Ken je geen leuke internet pagina met wat dingetjes?
O ik weet niks van de kabel-receivers hoor, alleen een beetje van de sat-dingen. Volgens mij zijn er ook niet veel mensen die aan de kabel-dozen knutselen. Zit er een smartcard in trouwens?Op vrijdag 07 september 2001 16:26 schreef mrjoint het volgende:
Hoe ik dat ding aan ken sluiten (com of parallel) en of er wat proggies in de omloop zijn waar ik iets mee kan, iets van hidden features ofzow inschakelen (eigenlijk een beetje underground sites, geen commerciele sites want daar vind ik toch niet wat ik zoek) Die poorten zitten er toch niet voor niets op.
Beetje afhankelijk van welk merk/model. Je zou een cursus "creatief met smartcards" kunnen beginnen. Maar dat mag op dit forum niet publiekelijk toegelicht worden. Als je graag 500+ verschillende (film) kanalen wilt zien is het zeker de moeite waard.Op vrijdag 07 september 2001 16:30 schreef mrjoint het volgende:
jah er zit een smartcard in.
Me pa heb trouwens wel een sat reciever. Wa ken je daar mee dan?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq