Muziek (op repeat) afspelen op de iPhone 12

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leende!
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09-01-2024
Mijn vraag
...
voor de optocht van de carnaval doen we altijd muziek naar een geluidsbox.
We laten door een dj t een muziekbestand maken van verschillende liedjes.
bij de optocht koppelen we de telefoon met een kabeltje naar de muziekbox. En dan op repeat
Maar ook bij ons beginnen de jaren te tellen en weten we niet meer hoe we dit gedaan
bv door welke app.
We hebben keuze uit een Iphone en een samsung telefoon.

Wie legt het mij weer uit.

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfijma
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:59
Jaren beginnen te tellen? Snap ik niet. Als het vorig jaar met carnaval ook al werkte, waarom dit jaar dan niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-06 10:54
dfijma schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:43:
Jaren beginnen te tellen? Snap ik niet. Als het vorig jaar met carnaval ook al werkte, waarom dit jaar dan niet meer?
Dat is een uitdrukking dat je een dagje ouder wordt en daarmee wat meer vergeetachtig....

Wat is het soort muziekbestand dat je hiervoor gebruikt (welke extensie heeft het). Een standaard audioplayer op de telefoon zal al snel diverse bestandsformaten moeten kunnen afspreken.

[ Voor 23% gewijzigd door Rien43 op 09-01-2024 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:59
Als jij een muziekbestand krijgt dan kun je dit vervolgens met elke "speler" openen.
Als je dan gebruik maakt van een 3.5mm jack dan hoef je binnen de "speler" alleen nog aan te geven dat die hem op repeat afspeelt.

Er zijn dus verschillende mogelijkheden.

Misschien eerst beginnen met welk apparaat je echt definitief wil gaan gebruiken, vervolgens kun je dan kijken hoe je het verder wil aanpakken.

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leende!
Dracoz schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 17:54:
Als jij een muziekbestand krijgt dan kun je dit vervolgens met elke "speler" openen.
Als je dan gebruik maakt van een 3.5mm jack dan hoef je binnen de "speler" alleen nog aan te geven dat die hem op repeat afspeelt.

Er zijn dus verschillende mogelijkheden.

Misschien eerst beginnen met welk apparaat je echt definitief wil gaan gebruiken, vervolgens kun je dan kijken hoe je het verder wil aanpakken.
Ik wil graag mijn eigen iphone 12 gebruiken. die zet ik dan op vliegtuigstand. het muziekbestand van vorig jaar staat nu nog in mijn whatsapp. Maar helaas ben alles vergeten hoe ik dat gedaan heb. ( heb het vorig jaar nog wel aan iemand uitgelegd, maar die wist het ook niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:59
Leende! schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:07:
[...]

Ik wil graag mijn eigen iphone 12 gebruiken. die zet ik dan op vliegtuigstand. het muziekbestand van vorig jaar staat nu nog in mijn whatsapp. Maar helaas ben alles vergeten hoe ik dat gedaan heb. ( heb het vorig jaar nog wel aan iemand uitgelegd, maar die wist het ook niet meer :(
Dan is het nu verstandig om of via Whatsapp dit muziekbestand te vinden, anders kun je hem ook niet openen.
Dit moet kunnen via whatsapp -> drie bolletjes -> media, links & documenten

Vervolgens open je het bestand met de Apple muziekspeler, VOILA!

Hoe de apple muziek speler werkt kun je hier terugvinden: https://support.apple.com...e/iphone/iph0138fb328/ios

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leende!
Dracoz schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 18:14:
[...]

Dan is het nu verstandig om of via Whatsapp dit muziekbestand te vinden, anders kun je hem ook niet openen.
Dit moet kunnen via whatsapp -> drie bolletjes -> media, links & documenten

Vervolgens open je het bestand met de Apple muziekspeler, VOILA!

Hoe de apple muziek speler werkt kun je hier terugvinden: https://support.apple.com...e/iphone/iph0138fb328/ios
ik kan het bestand ook vinden en afspelen op mijn telefoon maar meer ook niet. Ik kan het niet vinden in apple muziek.

bedankt alvast voor je eerdere antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:49

FeaR

In GoT we trust

Aangezien het topic loopt zal ik het verhuizen naar iPhones, iPads en Apple Watch aangezien het om een iPhone 12 en Apple Music gaat. Maar eigenlijk biedt dit topic geen discussiewaarde en voelt tevens erg basic.

AUD > IOS

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:46
iPhone > bestel deze aux naar lightning adapter > *AUX kabel met 2 x 3,5 mm male aansluiting > plugt de lightning naar aux adapter in de iPhone zoals op deze afbeelding > plugt vervolgens één uiteinde van de aux kabel in de muziekbox en de andere uiteinde in de adapter die je in de lightning poort van jouw iPhone hebt bevestigd.

Zet jouw iPhone in vliegtuigmodus > ga naar WhatsApp open het bestand en speel deze af > sluimer jouw iPhone (knop aan rechter zijkant) en de muziek zal blijven afspelen.

*Mocht je nog geen AUX kabel hebben kun je er een bij de Action kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-05 10:23
Gewoon het bestand opslaan in je iCloud Drive (Bestanden app) en dan vanuit daar openen met de VLC MediaPlayer app (https://apps.apple.com/nl/app/vlc-media-player/id650377962).
Daarin heb een repeat functie.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Pagina: 1