*knip* want niet de bedoeling

Pagina: 1
Acties:
  • 532 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inktvlek123
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 10-01-2024
Dit soort berichten worden hier niet gewaardeerd, zeker niet van een nieuw account.

Dit valt wat mij betreft onder reclame of promotie, en valt dus onder punt 6 van https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/huisregels/.

[ Voor 85% gewijzigd door Gropah op 09-01-2024 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MvHMontySCOUT
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:31
hahahahah verwijs je ze ook door naar de GGZ?

edit: niet al te serieus nemen aub. :)
edit2: zal vast wat toevoegen maar IRL is nog steeds waardevoller ;-)

[ Voor 59% gewijzigd door MvHMontySCOUT op 09-01-2024 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je al iemand zoekt, allicht in deze tijd niet meer praten over "vriendin" maar een andere term bezigen?

Of heb je unilateraal bewijs dat de site/AI 100% vrouwelijk is en dus per definitie als vrouw beschouwd moet worden tijdens de interacties?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inktvlek123
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 10-01-2024
MAX3400 schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 16:25:
Als je al iemand zoekt, allicht in deze tijd niet meer praten over "vriendin" maar een andere term bezigen?

Of heb je unilateraal bewijs dat de site/AI 100% vrouwelijk is en dus per definitie als vrouw beschouwd moet worden tijdens de interacties?
Ik koos in 1e instantie voor de term omdat uit recensies en andere verhalen blijkt dat het vooral om mannen gaat, die over het algemeen ook meer kampen met eenzaamheid dan vrouwen. Toch heb ik het even aangepast, uiteraard ook benieuwd als er vrouwen zijn die hiervan gebruik maken. Dank :)

Dit topic is gesloten.