Mijn vraag
...goedemiddag, sinds augustus 2023 valt mijn cv ketel druk weg van 2 naar 0 in 1a2 dagen.
Ik heb een onderhouds contract dus iemand laten komen.
Die heeft mijn expansievat vernieuwd daarna was het in orde voor een week of 5 toen viel weer de druk weg binnen 1 a 2 dagen van 2 naar 0.
Bijgevuld ontlucht weer in orde voor een week of 4 a 5.
Dit herhaald zich nu dus steeds.
Zijn al een paar langs geweest en dan heb ik nu 2x wat leidingen dicht moeten zetten voor 24 uur dat doet niks met mijn waterdruk gaat een heel klein beetje naar beneden als ik hem weer aanzet en open. Dus volgens hun niet mijn warmte wisselaar.
de beste mannen komen nu voor de leukigheid even bij cv kijken doen meestal niks en blijven nu zeggen u heeft een lek in u leiding u moet afpersen of detectie laten doen.
Ik heb mijn twijfels over een lek dan zou ik toch constante drukverlies moeten hebben.
Het is voor een week of 4 a 5 prima in orde en dan in 1 a 2 dagen gaat hij naar beneden van 2 tot net onder 1 omdat ik het dan weer bijvul.en ontlucht.
Ik heb de leiding die in mijn zicht zijn nagelopen daar is niks te vinden.
Heb vloerverwarming dus er lopen wel leidingen die ikniet op oog kan zien.
Toch een lek of toch mijn warmte wisselaar lek wat ik
Zelf denk.
Heb wel gewoon warm water en warmte als ik kachel aanzet.
Ik heb een remeha avanta cw4 hr ketel uit 2011.
Heb een aantal fotos bijgevoegd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
...goedemiddag, sinds augustus 2023 valt mijn cv ketel druk weg van 2 naar 0 in 1a2 dagen.
Ik heb een onderhouds contract dus iemand laten komen.
Die heeft mijn expansievat vernieuwd daarna was het in orde voor een week of 5 toen viel weer de druk weg binnen 1 a 2 dagen van 2 naar 0.
Bijgevuld ontlucht weer in orde voor een week of 4 a 5.
Dit herhaald zich nu dus steeds.
Zijn al een paar langs geweest en dan heb ik nu 2x wat leidingen dicht moeten zetten voor 24 uur dat doet niks met mijn waterdruk gaat een heel klein beetje naar beneden als ik hem weer aanzet en open. Dus volgens hun niet mijn warmte wisselaar.
de beste mannen komen nu voor de leukigheid even bij cv kijken doen meestal niks en blijven nu zeggen u heeft een lek in u leiding u moet afpersen of detectie laten doen.
Ik heb mijn twijfels over een lek dan zou ik toch constante drukverlies moeten hebben.
Het is voor een week of 4 a 5 prima in orde en dan in 1 a 2 dagen gaat hij naar beneden van 2 tot net onder 1 omdat ik het dan weer bijvul.en ontlucht.
Ik heb de leiding die in mijn zicht zijn nagelopen daar is niks te vinden.
Heb vloerverwarming dus er lopen wel leidingen die ikniet op oog kan zien.
Toch een lek of toch mijn warmte wisselaar lek wat ik
Zelf denk.
Heb wel gewoon warm water en warmte als ik kachel aanzet.
Ik heb een remeha avanta cw4 hr ketel uit 2011.
Heb een aantal fotos bijgevoegd.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...