Bestaan er kringloopwinkels die bezorgen zonder lift?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-05 11:01
Bestaan er kringloopwinkels (rond Rijnmond) die meubels bezorgen tot in huis, bij een appartement zonder lift? :D

Ik zie wel eens dingen bij kringloopwinkels zoals een bank of een kast die ik wel kan gebruiken voor een goede prijs. Echter, bij allen waar ik kwam (ook de grotere ketens) werd er alleen bezorgd tot de begane grond als er geen lift is :/ En dat is precies wat ik zelf ook kan met de auto met trekhaak... :)

Ik woon in een appartement op 2 en 3 hoog waarvan de voordeur op de 2e en meubilair naar de 3e moet.

Fysiek ben ik niet in staat om vaker dan sporadisch een klein stuk van 15kg hooguit 20 naar boven te dragen. Een gemiddeld meubelstuk is gauw meer dan dat of te groot. Er is geen sjouwhulp aanwezig. En dan blijkt bezorging dus wel een dingetje :o

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiagoo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-05 12:39
Wij hebben wel eens Brenger gebruikt om meubels te verplaatsen maar daar zitten natuurlijk extra kosten aan.
Bij hun kan je aangeven welke verdieping iets moet en zij halen het daar op en brengen het bij jou thuis.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
De meeste kringlopen draaien op vrijwilligers. Lijkt me niet dat die hier kostbare tijd aan gaan besteden. Je kan beter gewoon wat sjouwhulp fixen.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:47
SmurfLink schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:38:
De meeste kringlopen draaien op vrijwilligers. Lijkt me niet dat die hier kostbare tijd aan gaan besteden. Je kan beter gewoon wat sjouwhulp fixen.
Of vragen of ze een paar vrijwilligers hebben die tegen een leuk uurloon wel naar boven willen sjouwen (of wat buurjongens charteren oid).

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
redwing schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:39:
[...]

Of vragen of ze een paar vrijwilligers hebben die tegen een leuk uurloon wel naar boven willen sjouwen (of wat buurjongens charteren oid).
Yep, die kan je evt ook op Marktplaats vinden. Mijn ouders hadden een echt loodzware wasmachine op zolder staan, mijn 2 sterkste vrienden kregen 'm ook niet de trap af. Snel op marktplaats, voor 25 euro kwamen er binnen 10 minuten 2 bouwvakkers langs die dat ding zo de trappen af hadden en de nieuwe op z'n plek.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Ik had in de winkel al gevraagd of het tegen extra betaling kon en dat was niet het geval.

Brenger heb ik gevonden, maar die doen niet alleen het sjouwen maar ook het transport. Dat geeft best wat geregel/stress om het juiste artikel te laten ophalen in de winkel en dan te laten bezorgen op het moment dat ik thuis ben.

Marktplaats heb ik niet aan gedacht, dat is voor mij dan misschien de enige optie :)

Het blijft wel een risico dat als er niet gereageerd wordt, het gekochte meubelstuk in de kleine portiek van 2x2m of op straat achterblijft :o

In het verleden heb ik wel eens een zetel van Marktplaats gehaald die ik niet bleek te kunnen dragen, hij stond uiteindelijk een uur buiten voor ik een voorbijganger trof die wilde sjouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Bel eens bij de buren aan of ze willen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Even de buren vragen of ze kunnen helpen?

En waarom is het gedoe om een externe de spullen op te laten halen en bezorgen?
Spreek af dat je op dag X en tijd Y iemand nodig hebt om te helpen. Zelf ook wven op dat moment naar de kringloop, zodat je zeker weet dat het juiste mee gaat.
Bij onze kringloop kan je ook spullen reserveren als je het niet meteen mee kan nemen. Dus naam en nummer achterlaten en die doorgeven aan de hulp.

Overigens komt het "erg lui" over, maar er zal vast een rede zijn dat je de hulpvraag stelt. Laat een eventuele buurman deze rede weten en wellicht dat hij je dan toch eventjes kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-05 12:10
Laat ook even op of de meubels überhaupt wel passen door de trapgat of voordeur. Zou zonde zijn om een meubel te kopen die fysiek (zonder af te breken) te groot is of je wilt het in delen naar boven brengen. 80 kilo naar boven slepen in een appartementencomplex met een smalle trapgang is vragen of de bochten gemaakt kunnen worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Exor op 09-01-2024 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:54

Klippy

Still Game

Je kan ook eens een verhuisbedrijf proberen. Die hebben ook sterke mannen en materiaal. Die hebben het niet altijd even druk in deze tijden. Ik heb laatst meubels geleverd gekregen door een verhuisbedrijf, die hadden tijd over en de meubelzaak had te weinig bezorgers.
Zal wel wat duurder zijn dan via Marktplaats, maar je weet nooit.

Maar met wat tilhulp is 2-3 hoog gewoon goed te doen. Ik heb laatst met 3 man een 2.5 zits bank naar 10 hoog moeten brengen (20 trappen). Elke verdieping ging trager, tussendoor veel gerust, maar met wat tijd en geduld lukt alles. Het gewicht is vaak het probleem niet, maar je kan sommige meubels lastig vast pakken of je moet boven je hoofd gaan werken en dat gaat niet heel lang goed. Het hoeft niet mooi of snel te gaan.
Handzaamheid is ook nog wel iets waar je op kan letten bij het kiezen van de meubels. Mijn bank is groter (volledig 3 zits) maar die bestaat uit 2 stukken (2+1 zits) dus dat zou véél makkelijker zijn geweest dan die 2.5 zits.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
De buren valt af. In onze portiek wonen niet de sterke mensen. Eentje is misschien sterk, maar daarmee is de verhouding niet goed. Verder is het geen buurt waar ik iedereen ken en ik even ergens aan bel tot er open wordt gedaan.

Door een extern bedrijf iets laten ophalen en bezorgen waarbij ik moet bemiddelen tussen winkel en bedrijf is stressvol voor mij. Die onzekere aard is voor mij een onevenredige last waar ik hier niet verder op in ga.

Voor mij is het veel prettiger om iets zelf te transporteren en daarna pas bij aankomst sjouwhulp in te schakelen. Dan is er ook niet de tijdsdruk. En als dat niet kan is dus de voorkeur het door de verkopende partij te laten bezorgen, dan heb ik maar 1 aanspreekpunt. Maar zoals ik nu begrijp is bij kringloopwinkels die laatste optie nooit mogelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Josefien op 09-01-2024 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:40
Oproepje doen op een lokale regionale facebookgroep. Daar zijn wel genoeg mensen die willen helpen voor en bakje koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:06

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Vroegah had ik een baantje bij de Its, witgoed/electronica/etc winkel. Daar stonden de wasmachines en drogers in een schap 3 hoog. Die werden met een verrijdbare trap door medewerkers met de hand naar boven gebracht.

Wellicht een witgoedwinkel binnen lopen en vragen om een paar handige mannen die wat bij willen verdienen?
Anders wellicht een buurtapp? Geen idee of supermarkten nog briefjes hebben hangen.

Ik woonde op de 3e etage en dat was ook een drama. Zelfs als je spullen nieuw kocht werd het niet altijd boven bezorgd. Hier in het buitenland geen last van, ze zetten zelfs alles in elkaar :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:07
als je als (kringloop)bedrijf het in opdracht na boven brengt, ben je ook verantwoordelijk voor evt schade. Ook al komt het niet door jouw, er kunnen ook meldingen komen dat het door de bezorger is gekomen van een schade die er al lang zit, maar nu pas opgemerkt wordt.
Daarom zullen veel bedrijven liever niet iets na boven willen brengen, gewoon om geen gezeik te krijgen.

Voor vrienden/kennissen vragen geld dat niet, probeer daarom zo iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Josefien schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 23:52:
De buren valt af. In onze portiek wonen niet de sterke mensen. Eentje is misschien sterk, maar daarmee is de verhouding niet goed. Verder is het geen buurt waar ik iedereen ken en ik even ergens aan bel tot er open wordt gedaan.

Door een extern bedrijf iets laten ophalen en bezorgen waarbij ik moet bemiddelen tussen winkel en bedrijf is stressvol voor mij. Die onzekere aard is voor mij een onevenredige last waar ik hier niet verder op in ga.

Voor mij is het veel prettiger om iets zelf te transporteren en daarna pas bij aankomst sjouwhulp in te schakelen. Dan is er ook niet de tijdsdruk. En als dat niet kan is dus de voorkeur het door de verkopende partij te laten bezorgen, dan heb ik maar 1 aanspreekpunt. Maar zoals ik nu begrijp is bij kringloopwinkels die laatste optie nooit mogelijk.
Hoe denk je dan dat anderen dit doen? Wij hebben laatst een gebruikte piano in huis gekregen. Ik gok richting de 200 kilo. OK, die hoefde niet de trap op. Maar wel door een tuin die op dat moment bestond uit enkel zwart zand en dan door tuindeuren waarvan de drempel op een kleine 40cm van het maaiveld ligt (zit een opstapje aan de buitenkant).

Ja, het is een hele operatie en wat geregel. Maar met 3 man lukt dat best.

Kringloopwinkels doen dit waarschijnlijk om een aantal redenen niet:
- Ze draaien op vrijwilligers die waarschijnlijk wel in een kringloopwinkel willen helpen, maar geen sjouwwerk willen doen.
- Je zit met een gevalletje aansprakelijkheid: wat ga je doen als je vrijwilliger met een kast van de trap afdondert en 2 maanden uit de running is met hoge medische kosten en gemiste inkomsten? Een kringloopwinkel werkt vaak min of meer non-profit, dus die hebben geen bak geld om dat dan even te bekostigen. Moeten ze daar dus ook weer iets voor gaan regelen.
- Ze hebben waarschijnlijk geen tilmaterialen waarmee ze iemand dit soort klussen "volgens de regels" kunnen laten doen.

Ik kan me hier ook geen kringloopwinkel bedenken die meubels thuis levert over een trap. Ze leveren allemaal tot aan de eerste trap die ze tegenkomen. En er zitten er hier wel een paar hoor. En toevallig weet ik dat de eigenaar van 1 particuliere kringloopwinkel wel een paar forse knapen kent die voor een envelopje met inhoud wel een keer kunnen komen sjouwen. Maar dat is geen formele dienst ofzo, je bent dan ook afhankelijk van hun agenda en zult thuis moeten zijn op het dagdeel dat ze komen. Ze weten echt vooraf niet of ze er om 9:30 uur of 11:30 uur zullen zijn bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Niemand in de vrienden/familie kring die je kan vragen om te helpen met tillen vanaf de begane grond?

Zelfs als je al een kringloopwinkel vind die bezorgd tot .. verdieping zonder lift, dan heb je nog geen garantie dat je daar precies het meubel vind wat je zoekt toch?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 23:16
@Josefien

Je zegt dat Brenger de meubels ook ophaalt bij de kringloop.
Maar je bent bang dat het verkeerde opgehaald word.

Van de keren dat ik er geweest ben om spullen voor uit huis gaande kennissen op te halen, is mijn ervaring dat er uiterst secuur word omgegaan met spullen die klaar staan om afgehaald te worden.

Alles word dubbel gecheckt voordat je het mee krijgt.
Ik zou hierin dus meer vertrouwen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-05 23:07

eagle00789

Est. November 2005

Hier in het zuiden is een kringloopwinkel die wel bezorgd. Echter zitten hier dan wel de volgende haken en ogen aan:
- Bezorgen op de begane grond: Gratis
- 1e etage 15 euro
- elke etage hoger 10 euro
- Geen mogelijkheid om eventuele schade te melden. Hier teken je dan ook voor.

[ Voor 16% gewijzigd door eagle00789 op 10-01-2024 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Familie of vrienden is geen optie, anders had ik deze vraag niet eens hoeven stellen. Ouders zijn al ver in de 60. Vrienden... heb er een 260km verderop zitten :P

Als ik een meubelstuk tegenkom wil ik dezelfde dag alles geregeld hebben en niet hoeven terugkomen. Daarom kom ik of met een aanhanger direct terug, of ik wil een bezorgafspraak maken. Dat is hetzelfde als ik iets koop via Marktplaats... als ik het niet dezelfde dag kan ophalen, zie ik er doorgaans van af.

Ik moet relatief vaak en vaak plotseling een dag ziekmelden (migraine, spannings/slaap issues). Iets plannen brengt mede daarom wat stress met zich mee, die de kans op een aanval weer verhogen.

Probleem met Brenger is dat ik nog eens op afspraak terug moet komen naar de winkel om het artikel aan te wijzen. Ik zie al voor me dat ik die dag ziek ben, annuleer, en het reserveer termijn van de winkel vervolgens verloopt. Of dat ze niet kunnen op de momenten dat ik kan (mijn dagen kunnen pas vanaf 12u beginnen).

Ik denk dat ik de conclusie kan trekken dat wat ik zoek, er niet is :) Ofwel niet kopen, ofwel alleen goedkope artikelen en hopen dat iemand van Marktplaats/FB/voorbijganger op tijd reageert. Of het moet demonteerbaar zijn, dan kan ik het zelf :)
eagle00789 schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 09:07:
Hier in het zuiden is een kringloopwinkel die wel bezorgd. Echter zitten hier dan wel de volgende haken en ogen aan:
- Bezorgen op de begane grond: Gratis
- 1e etage 15 euro
- elke etage hoger 10 euro
- Geen mogelijkheid om eventuele schade te melden. Hier teken je dan ook voor.
Dit zou ik dus ideaal vinden :) Alleen vermoed ik dat "Zuiden" meer Limburg is dan West-Brabant op basis van je profiel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Josefien schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 12:31:
Probleem met Brenger is dat ik nog eens op afspraak terug moet komen naar de winkel om het artikel aan te wijzen. Ik zie al voor me dat ik die dag ziek ben, annuleer, en het reserveer termijn van de winkel vervolgens verloopt. Of dat ze niet kunnen op de momenten dat ik kan (mijn dagen kunnen pas vanaf 12u beginnen).
Wie betaald, bepaald.
Vermoed dat deze vooruit verzonnen ‘problemen’ zeer onwaarschijnlijk zijn. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Ik durf dat niet hardop te zeggen, hoor. Voordat ik mijn rijbewijs en auto had, genoeg ellende met uitbesteed transport gehad.

1x moest er iets in Friesland worden opgehaald. Een busje met chauffeur ingehuurd die 2 uur te laat kwam waardoor ik dicht op de sluitingstijd v/d andere partij zat. Hele rit stress van net wel/net niet halen...

1x een expediteur iets van een veiling laten ophalen. Dat ophalen deed 'ie wel, maar het bezorgen werd telkens uitgesteld. En er kwam meer mee dan de bedoeling :o

En er was ook een keer dat een gloednieuwe tafel ergens bleef hangen... was ook opgehaald maar telkens onduidelijk wanneer het bezorgd ging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Je zou natuurlijk altijd een V&A advertentie kunnen proberen. Het is dat ik zelf niet in de buurt woon maar ik zou er echt totaal geen moeite mee hebben om (tegen benzinekosten) met iemand mee te rijden om iets op te halen en het dan mee binnen neer te zetten.
Als het te zwaar is om met 2 man te tillen dan moet je toch al snel een groter busje of een flinke aanhanger hebben en dan is een dienst die het ook meteen naar boven tilt wel zo handig, maar ik kan me niet voorstellen dat er niemand hier op Tweakers in de buurt woont en bereid is om even mee een bank of tafel aan te pakken. Dat is een kwartiertje werk en zo zwaar zijn die meestal ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-05 23:07

eagle00789

Est. November 2005

[...]

Dit zou ik dus ideaal vinden :) Alleen vermoed ik dat "Zuiden" meer Limburg is dan West-Brabant op basis van je profiel? :P
Ja en dan ook echt het zuiden van LimboLand tegen de Duitse (10 min) en Belgische (20 min) grens aan.
Sorry he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:03

St@m

@ Your Service

Kringloop is big business, daar wordt fors winst gemaakt. Ik kan me derhalve prima voorstellen dat uitbaters van een kringloop tegen vergoeding best iets willen bezorgen.
@Josefien heb je het überhaupt al gevraagd? Dat haal ik niet uit je TS Dat had je dus al wel gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 10-01-2024 13:37 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:11

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik zat even te kijken maar zie nog niet genoemd en als ik op de website zoek zie ik niet staan dat het expliciet niet wordt bezorgd tot aan je voordeur dus je zou het daar nog kunnen proberen. Meerdere vestigingen in Rotterdam en rond Rotterdam.

https://www.hetgoed.nl/services#bezorgservice

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Touchdomex schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 14:24:
Ik zat even te kijken maar zie nog niet genoemd en als ik op de website zoek zie ik niet staan dat het expliciet niet wordt bezorgd tot aan je voordeur dus je zou het daar nog kunnen proberen. Meerdere vestigingen in Rotterdam en rond Rotterdam.

https://www.hetgoed.nl/services#bezorgservice
Bij de vestiging in Capelle a/d Ijssel ben ik ooit persoonlijk geweest en deden ze het niet.

Meteen nu even gebeld naar 3 andere vestigingen waarvan 2 in Rotterdam... allemaal "nee". Variërend van "onze chauffeurs mogen geen trappen lopen" tot "zonder lift bezorgen we alleen tot de begane grond".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prima
  • Registratie: December 2023
  • Niet online
<<rotonde voor linksinhalende doperwten>

[ Voor 120% gewijzigd door Prima op 26-01-2024 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-05 16:28

Metalfreak

Hoije woh!

Heb je geen buurtapp waar je lid van bent zoals Nextdoor, Hoplr of een lokale Facebook groep? Leg daar je probleem uit en wie weet heb je zo enkele mensen klaar staan die je willen helpen op momenten dat het jou uitkomt.

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:24
SmurfLink schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 12:38:
Dagbesteding, vrijwilligers, stagiaires, afgekeurden en mensen met behoud van uitkeringen, een enkeling heeft iemand in vaste dienst maar dat is vooral voor het administratieve deel.

Tijd is het niet want de meeste hebben alle tijd van de wereld, ze kunnen en willen het lichamelijk zwaar werk niet doen(zou ik ook niet willen als vrijwilliger om je lichaam kapot te maken).

Sjouwhulp/verhuisbedrijf het werk laten doen idd.

[ Voor 17% gewijzigd door mr_evil08 op 10-01-2024 15:29 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josefien
Prima schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:20:
Bij de shell in Roermond verhuren ze aanhangers, Bij Harry Geelen ook kortstondig een busje of dergelijke met trekhaak. Als je betaald is het zo moeilijk niet.
Een aanhanger huren kan ik, een auto met trekhaak bezit ik. Het vervoermiddel is ook niet het probleem. Het probleem is het sjouwen naar boven bij aankomst.

Omdat losse sjouwhulp niet zo makkelijk à la minute te regelen is, zocht ik een kringloopwinkel die een bezorgservice tot de deur (tegen betaling) heeft. Maar die zijn er niet, is de conclusie, en dan houdt het op.
Metalfreak schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:23:
Heb je geen buurtapp waar je lid van bent zoals Nextdoor, Hoplr of een lokale Facebook groep? Leg daar je probleem uit en wie weet heb je zo enkele mensen klaar staan die je willen helpen op momenten dat het jou uitkomt.
Ehmm... nu je Nextdoor noemt... het is er wel.. ik heb me er jaren geleden ooit voor aangemeld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Dat is op zich waar alleen heb je te maken met planning van je opdrachtnemer en als jij op een specifiek tijdstip iets wilt, of op afroep, betaal je daar mogelijk wel een premie voor.
Alles is te koop natuurlijk maar alles bij elkaar is die goedkope bank van de kringloop dan misschien niet zo goedkoop meer.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:24
Vrienden, familie, buren etc.
Druk x bedrag in iemands hand en men is ineens gemotiveerd om te helpen.

Ergens een oproep plaatsen zoals Werkspot, Nextdoor, Marktplaats, Facebook en zet erbij dat er een beloning op staat dan krijg je wel response.

Onbekenden gaan gratis geen random persoon helpen met spullen sjouwen, die kans is 0.0000001%.

[ Voor 250% gewijzigd door mr_evil08 op 10-01-2024 15:36 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Josefien schreef op woensdag 10 januari 2024 @ 15:30:
[...]

Ehmm... nu je Nextdoor noemt... het is er wel.. ik heb me er jaren geleden ooit voor aangemeld :o
Ik heb zelf wel een goede ervaring met Nextdoor, toevallig ook voor sjouwwerk. Maar dat is ook niet op afroep en je moet maar afwachten of en hoe snel je respons krijgt.

Verder kan het de moeite waard zijn te investeren in relaties in de buurt voor het geval je er met zelfredzaamheid niet uitkomt.

Kun je wel helpen met sjouwen?

[ Voor 29% gewijzigd door evilution op 10-01-2024 15:36 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Familie of vrienden is geen optie, anders had ik deze vraag niet eens hoeven stellen. Ouders zijn al ver in de 60. Vrienden... heb er een 260km verderop zitten :P
Wonen er geen leden van dit of het andere forum ( :w ) in de buurt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1