Advies aanschaf compacte receiver met 4 HDMI in

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenv
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 00:27
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een compacte receiver die in principe in een Ikea kallax kast (33,5x33,5 cm) past.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb 3 oudere consoles en een PC waarvan ik de output ook wel naar de receiver wil sturen.
Ik heb een oude beamer die hdready is, maar wel 1080p accepteerd, deze wil ik later upgraden naar 4k, maar dan vooral voor films, games mogen w.m.b. wel op 1080p.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een losse hdmi switch aangesloten gehad op een los (skythe 5.25 inch) versterkertje, maar de hdmi switch stuurde het geluid niet goed door.
In de prijsvergelijker heb ik geprobeerd te zoeken, maar er is geen optie om het aantal HDMI aansluitingen te vinden en productinformatie is niet compleet.

Dus graag:
2 hdmi out
4 hdmi in
2x ~50watt output (als het maar passieve speakers kan aansturen)
niet hoger of breder dan 33,5 cm

Consessies:
1 hdmi out
3 hdmi in

Beste antwoord (via maartenv op 09-01-2024 11:09)

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-09 22:08
Canton Smart Amp 5.1 heeft weliswaar 3x hdmi in en 1x out en is geen stereo reciever, maar lijkt verder aan je eisen te voldoen:
https://hifi.nl/artikel/3...l-andere-AV-receiver.html

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldstuff
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 24-09 10:16
Stereo receivers met zoveel HDMI poorten heb ik nog niet in compacte/smalle vorm gezien.
Er zijn veel aanbieders van slimline receivers, maar "slim" verwijst dan naar de hoogte, niet de breedte.

IKEA heeft sinds kort ook een Kallax lijn met uitsparingen voor AV-apparatuur: https://www.ikea.com/nl/nl/p/kallax-tv-meubel-wit-70562087/

Zo'n oplossing geeft je misschien meer opties, want dan zou je zo'n slimline receiver kunnen gebruiken.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-09 22:08
Canton Smart Amp 5.1 heeft weliswaar 3x hdmi in en 1x out en is geen stereo reciever, maar lijkt verder aan je eisen te voldoen:
https://hifi.nl/artikel/3...l-andere-AV-receiver.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:24

FeaR

In GoT we trust

Topics als deze mogen in Beeld en geluid koopadvies. Ik zal, omdat het topic loopt, het verplaatsen al neigt het wel extreem naar een boodschappenlijstje welke op Tweakers niet toe zijn gestaan.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenv
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 00:27
Ik snap niet wat je bedoeld met "boodschappenlijstje", maar mijn vraag is beantwoord. W.m.b. mag het dicht.

Bedankt Niels en baldstuff voor jullie input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 07:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

maartenv schreef op dinsdag 9 januari 2024 @ 14:51:
Ik snap niet wat je bedoeld met "boodschappenlijstje", maar mijn vraag is beantwoord. W.m.b. mag het dicht.

Bedankt Niels en baldstuff voor jullie input!
Hoewel je je antwoord al hebt, kunnen anderen dit lezen en hetzelfde afvragen:

Je stelt alleen wat je wilt, maar niet wat je al gevonden hebt of uit hebt kunnen sluiten etc.., op tweakers wordt verwacht dat alvorens je een topic opent je naast de wensen ook duidelijk aangeeft wat je al gedaan hebt om de oplossing te vinden.

Fijn dat de geboden oplossingen van waarde zijn, maar had je die zelf kunnen vinden. Succes met je oplossing en geniet van de receiver natuurlijk :)

[ Voor 11% gewijzigd door Hann1BaL op 09-01-2024 14:56 ]

Pagina: 1