Ik zit nu op een nieuwe school met 50+ PC's in de studieruimte, varierend van een P2 450 tot p3 800. Nu mag ik van de systeembeheerder hier wel koetjes op zetten, maar onder de volgende voorwaarde:
Niemand moet er last van hebben.
Nu heb ik ervoor gezorgd dat het koetje hidden draait door dit toe te voegen onder display:
detached=yes
Maar om er voor te zorgen dat het koetje gewoon opstart als windows ook opstart, moet er een tekenreekswaarde in het register worden gezet, onder:
Hkey_Local Machine\software\microsoft\windows\currentversion\run
Het volgende moet er in die tekenreekswaarde staan:
c:\dnet\dnetc.exe
Nou is dit niet zo'n werk bij 1 a 2 PC's, maar bij 50 word het al wat vervelender...
Dus nu had ik het idee om een installatie diskette te maken.. Een autorun idee, die de map met benodigde bestanden kopieerd naar de C:\ en die het register aanpast.
Iemand die dit kan maken? Een EXE bestand ofzo? Of simpeler?
Maar als het werkt, is wel erg lekker +/- 30000 MHz erbij
Niemand moet er last van hebben.
Nu heb ik ervoor gezorgd dat het koetje hidden draait door dit toe te voegen onder display:
detached=yes
Maar om er voor te zorgen dat het koetje gewoon opstart als windows ook opstart, moet er een tekenreekswaarde in het register worden gezet, onder:
Hkey_Local Machine\software\microsoft\windows\currentversion\run
Het volgende moet er in die tekenreekswaarde staan:
c:\dnet\dnetc.exe
Nou is dit niet zo'n werk bij 1 a 2 PC's, maar bij 50 word het al wat vervelender...
Dus nu had ik het idee om een installatie diskette te maken.. Een autorun idee, die de map met benodigde bestanden kopieerd naar de C:\ en die het register aanpast.
Iemand die dit kan maken? Een EXE bestand ofzo? Of simpeler?
Maar als het werkt, is wel erg lekker +/- 30000 MHz erbij