Momenteel hebben we een verouderde receiver van Onky met daaraan gesloten 4 speakers en basbox. (Dolby surround dus).
Tijdelijk hebben we een JBL BAR 1000 te leen gehad, geweldig geluid betreft bas en vooral voor films geschikt. Qua stemgeluid vond ik hem wat minder en er zit geen radio op, nu kun je dat laatste vanaf je mobiel doen, maar dan kun je verder met je mobiel niets.
We twijfelen dus tussen een soundbar of een nieuwe receiver b.v. een Denon.
Wat is bv het voordeel van een receiver ten op zichtte van een soundbar?
We kijken van alles wat op tv en soms gaat de radio aan.
Een soundbar is wat compacter en heeft minder kabels, de JBL BAR 1000 beviel ons prima, maar wie weet is het merk ? de betere optie?
Voordeel van een receiver is weet dat deze meer mogelijkheden heeft?
Veel vragen dus, maar misschien is jouw antwoord net iets wat ik zoek voor de juiste beslissing.
Tijdelijk hebben we een JBL BAR 1000 te leen gehad, geweldig geluid betreft bas en vooral voor films geschikt. Qua stemgeluid vond ik hem wat minder en er zit geen radio op, nu kun je dat laatste vanaf je mobiel doen, maar dan kun je verder met je mobiel niets.
We twijfelen dus tussen een soundbar of een nieuwe receiver b.v. een Denon.
Wat is bv het voordeel van een receiver ten op zichtte van een soundbar?
We kijken van alles wat op tv en soms gaat de radio aan.
Een soundbar is wat compacter en heeft minder kabels, de JBL BAR 1000 beviel ons prima, maar wie weet is het merk ? de betere optie?
Voordeel van een receiver is weet dat deze meer mogelijkheden heeft?
Veel vragen dus, maar misschien is jouw antwoord net iets wat ik zoek voor de juiste beslissing.