65" met one connect opties?

Pagina: 1
Acties:
  • 434 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbelep
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-06 16:22
Ik zoek een?
min. 4K smart tv met éénkabel oplossing.

Wat is je budget?
max zo ronde de 2.000 €, minder is heel fijn

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken, netflix etc, 4k chromecast en gamen via Steamdeck docking station

Wat heb je zelf al gevonden?
volgens mij gaat de keuze tussen Neo-Qled of OLED, sowieso van Samsung want ik wil een one connect box.
Zelf gevonden: SAMSUNG QE65S95CATXXN QD OLED
Of
Samsung Neo QLED 8K 65QN800B (2022)

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel heel erg tussen OLED EN NEOQLED. Beiden zijn vast heel mooi. OLED heeft mooiere zwart tinten, maar kan inbranden. Met kinderen die misschien soms de tv aan laten staan kan dat wellicht onhandig zijn. Mijn twee hoofdeisen zijn vooral 65 inch en een one connect box (achterkant tv is enigszins zichtbaar). Oh, en minder dan €2K is erg fijn.

Car 1: BMW i4 M50 San Remo Green - Car 2: Per 4/4: Kia EV3 Plus Adv. SR Ivory Silver Glossy

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbelep
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12-06 16:22
Niemand?

Car 1: BMW i4 M50 San Remo Green - Car 2: Per 4/4: Kia EV3 Plus Adv. SR Ivory Silver Glossy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18-06 22:25
Heb je al iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:36

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Jeuvie Het is jammer dat @dubbelep geen antwoorden heeft gekregen en dat kan helaas door de vele topics die hier dagelijks geopend worden weleens gebeuren. Zo'n topic dan weer tot leven wekken heeft alleen zin als de topicstarter zelf iets nuttig wil toevoegen, of bijv als er recent een duidelijke oplossing gekomen is voor een probleem.

Omdat ieders aankoopwens en/of thuissituatie uniek is, moet je voor een eigen aankoopvraag ook een eigen topic openen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Dit topic is gesloten.