Kunststof (keuken)buitendeur rubbers kapot

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lillian1958
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 23-04 07:42
Dit is wat ik nu net ontdekte bij onze kunststof buitendeur.
Ik merkte vanaf het begin dat hij tocht linksboven in de hoek en onderaan de deur in het midden.dus ging op onderzoek uit,en doe de deur open en zie ineens het rubber wat op een deel is verbogen en daarboven een scheur in. Aan de rechterkant van de deur,aan de scharnierenkant zeg maar.

Ik baal hier zo van want die deur zit er net 2 weken in.en ze beginnen morgen weer om verder te gaan met het plaatsen van kozijnen enz,en ga dit ook zeker melden,in de.hoop dat het gefixt wordt,maar weten jullie waar dit nou door komt?
Verkeerd de deur ingehangen(niet goed afgesteld)of........ og aan het kozijn? Ja ik noem maar wat.
wat denken jullie?

En is dit te maken?
Wij zijn al ouder en ben altijd bang dat ze ons met een kluitje in het riet sturen,
Ben benieuwd naar reacties,Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kCcqmAsoC1ETXBABd1w69PQTajk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D8OYjiaRh33YhbbFXwrqx7pm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/saUTKL3bWGXfiFTxX7eDxaBhxDg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CH5FQGw0PhaASnCIX4TMeqMb.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Oorzaak kan vanalles zijn, verder gewoon garantie gevalletje. Melden en laat ze het maar oplossen. Komt ongetwijfeld vaker voor.

@Jellabie jij kunt dit denk ik zo zeggen qua oorzaak.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lillian1958
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 23-04 07:42
Ja ik ga het zeker melden,daar is geen twijfel over mogelijk.
Maar baal behoorlijk en ja ik weet ook wel dat niet alles in 1x perfect kan zijn,dat er altijd wel iets tegenzit of zo,
Heb meerdere dingen op mn lijstje staan om te melden,maar vind dat altijd zo vervelend om te "klagen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:56

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Mwoa, dit is niet klagen :)

Gewoon even vriendelijk zeggen dat je dat gezien/gemerkt hebt en het word netjes hersteld/vervangen.

Niet instant op je achterste benen gaan staan en eisen want dat werkt averechts:)

@The Eagle qua oorzaak zou ik het eigenlijk niet direct durven zeggen, lijkt mij een fabrieksfout / slechte nacontrole van fabrikant.

[ Voor 24% gewijzigd door Jellabie op 08-01-2024 20:27 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:43
Lijkt er op alsof de rubber iets uit zijn profiel is getrokken, en er nu op dat stukje schuin in zit.

Dit kan gebeurd zijn bij het monteren van de deur in het kozijn, Dit kan bijvoorbeeld gebeurd zijn bij het monteren in het kozijn, dat iemand hem daar heeft vastgepakt en de rubber schuingetrokken.

Ik verwacht dat ze deze er nog wel recht in kunnen duwen zodat hij weer goed vast zit.
Mocht het zijn dat de rubber vervormd is omdat deze lang heeft klemgezeten tussen deur en kozijn kunnen ze gewoon een nieuwe rubber plaatsen.
ik verwacht dat hier totaal niet moeilijk over gedaan gaat worden.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346