1. Welk probleem ervaar je?
Ik kan niet wennen aan "uitvoering:" voor Pricewatch-links.
Als je op het forum (en vast ook op de frontpage) een Pricewatchproductlink in je post plempt, wordt deze vervangen door een URL-tag met als tekst: "uitvoering: (productnaam)". Zoals bij deze willekeurige link uit de Pricewatch:
uitvoering: EPOS H3PRO Hybrid - Groen
Ooit stond daar "product: (productnaam)".
2. Waarom is dat een probleem?
Ik blijf "uitvoering" een apart woord vinden om te lezen voor zo'n link, ook al is het al jaren het geval. Hoezó "uitvoering"? Gaan we naar het theater? Gaat het over een specifieke kleur? Dat staat al in de naam (" - Groen"). Hoeveel producten hebben überhaupt meerdere uitvoeringen? Ik gok 95% niet.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Telkens wanneer ik een forumpost lees of schrijf met een Pricewatch-link erin.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Verander het woord "uitvoering" in auto-pricewatch-links in iets anders. Zoals "product" (wat het ooit was) of "pricewatch", of gewoon niets? Het
-plaatje (oh, het is een mandje.gif, niet iets met aarde) zou herkenbaar / duidelijk genoeg moeten maken dat het om een Pricewatch-link gaat?
Ik kan niet wennen aan "uitvoering:" voor Pricewatch-links.
Als je op het forum (en vast ook op de frontpage) een Pricewatchproductlink in je post plempt, wordt deze vervangen door een URL-tag met als tekst: "uitvoering: (productnaam)". Zoals bij deze willekeurige link uit de Pricewatch:
uitvoering: EPOS H3PRO Hybrid - Groen
Ooit stond daar "product: (productnaam)".
2. Waarom is dat een probleem?
Ik blijf "uitvoering" een apart woord vinden om te lezen voor zo'n link, ook al is het al jaren het geval. Hoezó "uitvoering"? Gaan we naar het theater? Gaat het over een specifieke kleur? Dat staat al in de naam (" - Groen"). Hoeveel producten hebben überhaupt meerdere uitvoeringen? Ik gok 95% niet.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Telkens wanneer ik een forumpost lees of schrijf met een Pricewatch-link erin.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Verander het woord "uitvoering" in auto-pricewatch-links in iets anders. Zoals "product" (wat het ooit was) of "pricewatch", of gewoon niets? Het

[ Voor 5% gewijzigd door CodeCaster op 08-01-2024 17:52 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...