Wie heeft er van het merk "Compucom" gehoord

Pagina: 1
Acties:
  • 4.087 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Staartjes
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-04-2024
Er werd mij gevraagd of ik wel eens van het computermerk "Compucom" heb gehoord, dit merk biedt systemen aan via Bol.com. De prijzen zijn bijzonder aantrekkelijk in vergelijking met "merk" systemen. Nu is er over dit merk bijzonder weinig te vinden, je komt enkel op Bol.com uit. Ook op Tweakers levert de zoekactie geen resultaten op.
Als er helemaal niets te vinden is over een merk zou ik geen aanschaf overwegen, dat is mij te listig maar misschien wel volkomen onterecht.

Mijn vraag is nu: wie kent dit merk en heeft er ervaringen mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-05 09:00
Via Bol.com kan je de KVK nummer vinden: 71272313

Als je verder zoekt kom je als adres bij een piepklein huis/kantoor uit.

Ik vermoed dat dit een zeer klein bedrijfje is dat restpartijen opkoopt en voor lage prijzen aanbiedt. Ik zou dus eigenlijk vrij weinig tot niets qua service of garantie verwachten op zakelijk gebied.

Voor persoonlijk gebruik loopt garantie via Bol.com, en heb je meer garanties (in theorie. Geen idee hoe het in de praktijk loopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:43
Lijkt me gewoon een partij die zelf systemen assembleert en daar z'n eigen merkje aanhangt. Zonder precies te weten welke (merk) componenten er gebruikt zijn is er verder niet zoveel te zeggen over de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Vragen naar ervaringen is niet toegestaan. Je kunt dit prima zelf googelen.

Dit topic is gesloten.