Hallo iedereen,
Ik heb via *knip* Webwinkel een Ajax bewegingsmelder besteld. +- 55 euro
Netjes aangekomen en geinstalleerd in mijn tuinhuis.
Na een paar dagen begon het toestel problemen te vertonen.
Het ging offline, weer online, weer offline...
Ik contacteer de verkoper en maak een retour ticketje aan zodat ik het product kan terugsturen en een nieuw werkend product kan toegestuurd krijgen.
Na het afprinten van het label blijkt dat de verzendeling een bedrijf uit Portugal is...
Retour zou voor eigen kosten zijn wat slaat op 24 euro.
Ik heb contact opgenomen met het bedrijf en zij betwisten dat er iets aan het toestel kan zijn aangezien het een origineel ajax product is. ( alsof daar nooit iets met de productie kan foutlopen ... ).
Na een paar communicaties is het nu 1 week stilte...
Ik vind het straf dat *knip* Webwinkel mij een product verkoopt dat uit Portugal wordt verzonden en niet gratis wordt teruggenomen als er mankementen aan zijn...
Zo betaal ik bijna de helft aan retourkosten voor een toestel te laten wisselen. Waar ze nog niet van overtuigd zijn dat het niet functioneert zoals aangegeven.
Ik heb alles gedaan wat ze wouden om te checken maar nu hoor ik niets meer...
Hou kan ik klacht indienen bij *knip* Webwinkel om dergelijke verkopers op de vingers te laten tikken ?
Een nieuwe trend in de E commerce...
Klant koopt iets, klant klaagt en we reageren niet meer...
Straks moet je weer op de hoek van straat uw producten kopen opdat je geholpen wordt als er iets aan scheelt...
Hopend op een reactie die me kan helpen
Ik heb via *knip* Webwinkel een Ajax bewegingsmelder besteld. +- 55 euro
Netjes aangekomen en geinstalleerd in mijn tuinhuis.
Na een paar dagen begon het toestel problemen te vertonen.
Het ging offline, weer online, weer offline...
Ik contacteer de verkoper en maak een retour ticketje aan zodat ik het product kan terugsturen en een nieuw werkend product kan toegestuurd krijgen.
Na het afprinten van het label blijkt dat de verzendeling een bedrijf uit Portugal is...
Retour zou voor eigen kosten zijn wat slaat op 24 euro.
Ik heb contact opgenomen met het bedrijf en zij betwisten dat er iets aan het toestel kan zijn aangezien het een origineel ajax product is. ( alsof daar nooit iets met de productie kan foutlopen ... ).
Na een paar communicaties is het nu 1 week stilte...
Ik vind het straf dat *knip* Webwinkel mij een product verkoopt dat uit Portugal wordt verzonden en niet gratis wordt teruggenomen als er mankementen aan zijn...
Zo betaal ik bijna de helft aan retourkosten voor een toestel te laten wisselen. Waar ze nog niet van overtuigd zijn dat het niet functioneert zoals aangegeven.
Ik heb alles gedaan wat ze wouden om te checken maar nu hoor ik niets meer...
Hou kan ik klacht indienen bij *knip* Webwinkel om dergelijke verkopers op de vingers te laten tikken ?
Een nieuwe trend in de E commerce...
Klant koopt iets, klant klaagt en we reageren niet meer...
Straks moet je weer op de hoek van straat uw producten kopen opdat je geholpen wordt als er iets aan scheelt...
Hopend op een reactie die me kan helpen
[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 08-01-2024 15:56 ]