Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danyal
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 06-09 21:00
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
een toekomstbestendige Tablet of Laptop waar ik de komen jaren nog van kan genieten. .

Wat is je budget?
Rond de 1500 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
indien nodig meerdere programma's tegelijkertijd te draaien, zonder noemenswaardige haperingen. En anders genieten van de ervaring van een apparaat die vloeiend werkt en toekomstbestendig is.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf een samsung galaxy tab ultra s9 gevonden, maar qwa laptop weet ik gewoon niet waar naar te kijken om "zeker" van te zijn dat ik een toekomstbestendige apparaat heb.

Welke vragen heb je hier nog over?
Het gaat om een gift van iemand, die mij een tablet of laptop kado wil doen met de aangegeven budget.
Omdat ik dit zelf nooit zou kunnen betalen, zoek ik eigenlijk een apparaat wat het meest toekomstbestendig is om het maximale uit deze gunst te halen.
.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 15:49
Apple MacBook Air (2022) M2 (8 core CPU/8 core GPU) 16GB/256GB Blauw QWERTY
https://www.coolblue.nl/p...01lf89g,aclr_1101lyafMwJU

Veelzijdiger dan een tablet, voldoet aan het budget en gestelde eisen.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:58
Wat voor telefoon heb je, en wat voor laptops heb je ervaring mee, en waar wil je het voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danyal
Excuses dat ik niet eerder reageerde, onbewust dacht ik een mailtje te ontvangen bij een reactie. En ook besefte ik achteraf dat ik gewoon een vraag heb gedropt zonder te bedanken voor alle hulp wat ik krijg.

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie hulp en bereid zijn hierin een duwtje in de rug te geven.

Ik heb een samsung galaxy s10+.

Op dit moment heb ik een medion erazer p6661

uitvoering: Medion Erazer P6661 (30019794)

Dit gebruik ik sinds 2015, was toen ook een gift dit heb ik nog steeds. Draait nu op 4gb ram ipv 8 en is erg traag (denk ik hierdoor)

Omdat ik best een adhd chaoot ben, zoek ik een apparaat waarmee ik,
  • Notities kan maken met een Stylus (nooit gedaan).
  • Pdfboeken editen, samenvatten.
  • Videoclips bewerken.
  • Audiosoftware gebruiken.
  • Vertalingssoftware gebruiken TTS en STT, zelf ingesproken of via audiobestanden.
  • Overzicht krijgen uit gemaakte notities.
Bovenstaande is een ideale situatie, ik begrijp dat het wellicht niet haalbaar is middels 1 apparaat.

Uiteindelijk gaat het mij denk ik om de mogelijkheid, makkelijk(er) notities te kunnen maken en overzichtelijk kan krijgen van het verzamelde info uit audio video en tekst.

Dankbaar zou ik al zijn als ik dichterbij het overzichtelijk krijg van verzamelde info.

Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danyal
Slappyjoez schreef op maandag 8 januari 2024 @ 13:20:
Apple MacBook Air (2022) M2 (8 core CPU/8 core GPU) 16GB/256GB Blauw QWERTY
https://www.coolblue.nl/p...01lf89g,aclr_1101lyafMwJU

Veelzijdiger dan een tablet, voldoet aan het budget en gestelde eisen.
Het ziet er inderdaad goed uit, dank je wel voor de suggestie, het zou dan mijn eerste macbook worden en ben altijd terughoudend geweest met Apple, onbekend maakt in mijn geval, het gevoel dat ik een "groot risico" neem. Mischien vanwege duurdere evt reparatiekosten etc..

Het idee van een Stylus begin ik steeds interessanter te vinden, vanwege de mogelijkheden notities meteen digitaal te krijgen.

Dank!