Toon posts:

Een Jordan vinden in Diablo II: LoD

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ehm, mensen, ik weet niet hoe het zit met de meeste mensen, maarreh.....ik heb nog NOOIT een Stone of Jordan in het bezit mogen hebben en maar al te vaak kom ik van die knurften tegen die er 10 hebben ofzo iets. En het ligt er toch niet aan dat ik te weinig speel ofzo, ik bedoel, ik speel al vanaf het moment dat Diablo II uitkwam. En ik weet wel dat je eerst de Nagelring en daarna nog ene ring moet vinden, maar zelfs de Nagelring heb ik pas een paar keer gevonden. Dusseh, iemand enig idee hoe dat zou komen?
Of is het gewoon pure pech (hoewel ik zo ongeveer wel iedere andere unique heb gevonden)?
Ik krijg er in ieder geval |:( neigingen van.......

Verwijderd

[topic=221055/3/25]

:P
Ik heb er ook nog nooit eentje gevonden hoor. Maar niet getreurd, er zijn zat andere lekkere items :)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Ik heb er nu 9 ofzo..... had er eerst 12, maar heb getrade

Ik heb een harlequin crest gevonden en die voor 9 sojs getrade, maar die is wel meer waard.

Verwijderd

Vóór de 1.08 patch moest je eerst de Nagelring & Manald Heal hebben voordat een Stone of Jordan zou droppen. In 1.08 en 1.09 is daar geen sprake meer van.

Stone of Jordan is trouwens verschrikkelijk moeilijk te vinden in patch 1.09. In deze patch hebben ze er voor gezorgd dat set & unique items nog moeilijker te vinden zijn dan voorheen.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik heb er zelf ook nooit 1 gevonden
maar ik doe aan traden dus... :)

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 16:27 schreef Vertex het volgende:
Vóór de 1.08 patch moest je eerst de Nagelring & Manald Heal hebben voordat een Stone of Jordan zou droppen. In 1.08 en 1.09 is daar geen sprake meer van.
Dat is echt wel de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.....
Ik heb der een paar gevonden, en ik had helemaal geen nagelring of manald heal, dikke poep dus.
En dat van "je kan een item niet gamblen als het al in de game is" is ook dikke bullshit, want ik heb een keer 2 Tarnhelm achter elkaar gegambled *D
Is volgens mij een truukje van Blizzard zodat er niet teveel uniques komen.

Verwijderd

Ff een klein vraagje tussendoor , kun je diablo 2 gratis online spelen?

Verwijderd

Ring Generation Order

This applies only to Diablo II, pre-v1.08.

The game always drops the rings in the following order:

Naglering > Manald Heal > Stone of Jordan

If the game determines to drop a Unique Ring, it checks to see if a Naglering is in the game or has already been generated in that game. If not, one will always drop. If there is a Naglering, it does the same check for a Manald Heal, and will drop one unless there is one in the game or already generated in that game. If so, it performs the same check on the Stone of Jordan.

If all three are in the game, a Rare Ring will be generated. Most characters carried a Naglering and Manald Heal to try and generate a SoJ in early Diablo II, or all three if they wanted only Rare Rings. Having the first two on a character and then gambling for tons of rings was a good way to get more Stones.

This set order of dropping is abolished in D2X and D2 1.08. Instead, the game will simply pick a unique ring to drop based on rarity and mlvl restrictions. As with all Uniques, only one of each can drop in a given game; uniques on
characters or in their possession don't count in the drop equation.
Doe eens wat research sukkel! :(

Sorry mods, maar ik kan er niet tegen als iemand mijn verhaal zomaar wegwuift als onzin, terwijl diegene niet eens even checkt of hij wel gelijk heeft.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 07 september 2001 18:10 schreef minipolopikoler het volgende:
Ff een klein vraagje tussendoor , kun je diablo 2 gratis online spelen?
jups zolang je orginele cd key hebt :)

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 08:57
Op vrijdag 07 september 2001 16:27 schreef Vertex het volgende:
Stone of Jordan is trouwens verschrikkelijk moeilijk te vinden in patch 1.09. In deze patch hebben ze er voor gezorgd dat set & unique items nog moeilijker te vinden zijn dan voorheen.
Ow, ik krijg stiekum toch best wel vaak set items, alleen het is allemaal maar crap. Ik had ook wat unique items gevonden, maar die vind ik niet zo veel.

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 18:11 schreef Vertex het volgende:

[..]

Doe eens wat research sukkel! :(

Sorry mods, maar ik kan er niet tegen als iemand mijn verhaal zomaar wegwuift als onzin, terwijl diegene niet eens even checkt of hij wel gelijk heeft.
IK ZEI TOCH, het is een truukje van BLIZZARD!!!! AARRRGHHH!!! Anders dan zijn er toch in 1 maand 50 Jordans per persoon :Z :Z :Z

Toen gingen een heleboel mensen niet gamblen voor Jordans, want ze dachten dat ze er toch geen konden gamblen, de mensen die het wel wisten, dat zijn nu dus die gozers met 40+ Jordans.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 07 september 2001 21:27 schreef iefje het volgende:

[..]

IK ZEI TOCH, het is een truukje van BLIZZARD!!!! AARRRGHHH!!! Anders dan zijn er toch in 1 maand 50 Jordans per persoon :Z :Z :Z

Toen gingen een heleboel mensen niet gamblen voor Jordans, want ze dachten dat ze er toch geen konden gamblen, de mensen die het wel wisten, dat zijn nu dus die gozers met 40+ Jordans.
Yeah right, dat zijn de lui die Harlequic rest etc vinden en daar veel voor vangen.

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 21:34 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Yeah right, dat zijn de lui die Harlequic rest etc vinden en daar veel voor vangen.
Niet alleen. Ik heb ook al een aantal jordans gevonden in verschillende versies + ik heb al een Immortal Kings muts en Tal Rasha's muts :) (En zoveel speel ik helemaal niet)

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 23:31 schreef iefje het volgende:

[..]

Niet alleen. Ik heb ook al een aantal jordans gevonden in verschillende versies + ik heb al een Immortal Kings muts en Tal Rasha's muts :) (En zoveel speel ik helemaal niet)
Aso, ik vind verdomme nooit goeie items :( :)

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb ook wel eens Jordans gegambled, was een paar versies terug, toen bestond er een proggie dat je kon zien of er een unique in het gamble venster was
Een dag nadat ik dat proggie had werd het gepatched door Blizzard :(

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 15:05 schreef Cthulhu het volgende:
Ik heb ook wel eens Jordans gegambled, was een paar versies terug, toen bestond er een proggie dat je kon zien of er een unique in het gamble venster was
Een dag nadat ik dat proggie had werd het gepatched door Blizzard :(
whehehehe >:) Moet je maar niet cheaten ;) Maar misschien is er ondertussen een nieuwere versie uit van dat proggie zodat je ie het nu wel doet :?

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

kun je die nou alleen vinden in Hell of ook op nightmare en normal ?

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Op zaterdag 08 september 2001 16:10 schreef DMaarten het volgende:

[..]

whehehehe >:) Moet je maar niet cheaten ;) Maar misschien is er ondertussen een nieuwere versie uit van dat proggie zodat je ie het nu wel doet :?
Nee, toen met dat proggie waren alle commando's die met gamblen te maken hadden clien-side.
Toen dat proggie bekend werd, heeft Blizzard ze server-side gemaakt dus geen gamble hack meer.

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Verwijderd

een Jordan heeft een lvl requirement van lvl29, dat weet ik wel :)

JE kan kijken op diabloii.net ofzo om te kijken wat de monsters voor lvl moeten hebben voor ze een jordan kunnen droppen.

Maar volgens mij kan ie ook in nightmare games vallen
Pagina: 1